Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :coffee:

fijne dag toegewenst ondanks het rot weer☔
 
Moge Martin en hier regent het ook.
 
Sailjo
Zeker wel maar op marktplaats worden veel kittens aangeboden, en in het asiel in Dordrecht zijn er sinds vanavond maar 5 katten beschikbaar.
andere asiels en/of op marktplaats een gezocht advertentie plaatsen?
 
In dit topic kunnen we toch alles kwijt wat niets of weinig met de hobby te doen heeft, nou ik probeer het maar.
16 augustus onze kat ( 15 jaar) moeten laten inslapen, tragisch maar is niet anders.

Idee was om geen huiskat meer te nemen/ verzorgen maar mijn vrouw mist iets om voor te zorgen, en wil toch weer een kat in huis.En wie ben ik dan om dit tegen te houden, mijn/ onze zoektocht gaat eigenlijk uit naar een Europees korthaar, ook wel meer bekend als een Whiskas poes.

Wij willen geen kitten, maar een van ongeveer 5 jaar oud.
Iemand enig idee of suggestie rondom de postcode 3334
Gr. bert
Whiskas of Felix?
 
Hier mag ik toch bijna alles vragen?

Als een zak met rijst in de wc valt, moet je 'm dan in een bak met telefoons leggen?
Alleen als ze 5G hebben, dan geven ze genoeg straling af :deal::DD
 
Ik begrijp al niet waarom je met een zak rijst naar de wc zou gaan? Ik kan niet bedenken waarom hoor:DD
Mocht dat toch gebeuren dan zou ik het uit de wc halen en gewoon even afspoelen en in de pan:poop:
 
Ook goeiesmorgens.

Hier scheen vanmorgen de zon maar nu niet meer.
Wie heeft deze zon weggehaald, graag weer terug brengen en op de juiste plaats ophangen.

☀️ ziet er ongeveer zo uit.
 
Moge Tom en hier zie ik hem dus ik zal vragen of hij zich ook weer snel bij jou wil laten zien.

En ik zeg alvast fijne middag allemaal.
 
Gmiddag. Zon en voorbij trekkende buien.. hopelijk blijft dat zo de rest vd dag.
 
Middag Albert en hier schijnt af en toe de zon maar is het nog wel droog.
 
Middag, even langs de apotheek gewandeld voor een paar pillen. Met de ega naar de fietsenmaker geweest voor een nieuwe fiets voor haar. een Huyser is het geworden, e bike uiteraard. De Giant heeft 4500 op de teller na 4 jaar. Meest woon-/werk. Goede inruilprijs. En ik heb zojuist een paar all-seasons aangeschaft voor de Mokka. Zitten zomerbanden op die er wel aan toe zijn om vervangen te worden.

en nu de voorgebakken aardappelreepen, oftewel friet, af laten koelen om straks af te bakken..
 
Middag. Even paar dingen bij de kringloop afgegeven en daarna ook weer wat gekocht en mee naar huis genomen :DD
 
Middag Albert en Thea.

Even paar dingen bij de kringloop afgegeven en daarna ook weer wat gekocht en mee naar huis genomen
Nou ja dan had je ook de oude spullen kunnen houden want dit ruimt niet op he:DD;)
 
Dat scheelt dan weer. Ik ben ook weleens met Jes de kringloop ingegaan en het verbaasde me telkens weer hoeveel daar wel niet leuk bleek te zijn en wat mee naar huis moest volgens haar. Ik probeer er tegenwoordig hard langs te fietsen en haar af te leiden want voor je het weet...................:ROFLMAO:
 
Dat deed ik vroeger ook als ik langs een bordeel reed.
Ik hoop voor je dat het steeds lukte Tom en je de verleiding kon weerstaan;)

Ik zeg gelijk maar alvast avond allemaal.
 
Niet stiekem even kijken wie er naar binnen loopt? ;)
Ben je gek zou ik zeggen want straks zien ze jou ook staan en denk maar niet dat ze geloven dat je staat te kijken hoor:ROFLMAO:
Vroeger toen ik 21 was en bij de Aegon werkte zat het kantoor om de hoen van de rosse buurt hier en ja in de pauze gingen we vaak er even doorheen lopen . Ik had diverse Friese collega s en wat die toen allemaal zeiden kon ik echt niet verstaan maar ik denk dat ze het wel leuk vonden:DD
Ze gingen niet voor niets in de pauze daar vaak langs en ja als jonge medewerker van 21 die net komt kijken durf je niet te zeggen ik ga niet mee en achteraf vond ik het ook niet zo erg hoor.
 
Niet stiekem even kijken wie er naar binnen loopt? ;)
Nee hoor had ik geen interesse in.
Woonde toen in Rotterdam Zuid en kwam nog wel eens op Katendrecht toen ik een jaar of twaalf was.
Daar lagen o.a. de witte koelschepen vol met bananen en daar viel weleens een kammetje bananen uit de takels.
Had toen ook geen idee waarom die dames daar achter het raam stonden in hun ondergoed.
Dacht dat ze arm waren en geen kleren konden kopen.

Heel veel jaren later met onze dochter en schoonzoon op een zonnige zondag naar Amsterdam geweest.
Schoonzoon liep toen de Dam tot dam loop.
Na afloop ergens wezen eten op het Rembrandplein en na het eten een wandeling gemaakt over de welbekend Redlicht wallen.
Toen we thuis kwamen gelijk mijn bed ingedoken, was doodmoe van het naar de hoeren dames van lichte zeden gaan.
Wandelen is ook niks voor mij, ja van terras naar terras, meer niet. :DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan