Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja je hebt helemaal gelijk en dat ga je merken dus ik benijd jou niet want jij bent nog 5 jaar ouder en dan is het vast nog lastiger:ROFLMAO::ROFLMAO:
Mijn geheugen is nog prima net zoals de rest van mij body. zijn menig leeftijdsgenoten jaloers op.
 
Ja daar mag je blij mee zijn Albert want je hoort soms de raarste dingen die gebeuren en al bij mensen op veel jongere leeftijd. Dan mogen wij tevreden zijn denk ik.
 
Mijn geheugen is ook nog goed gelukkig, ik heb vaste gewoonte's zeg maar waar ik b.v. De auto sleutels weg legt als ik thuis komt,,maar liggen ze er een keer niet waar ze behoren te liggen dan raak ik lichtelijk in paniek.

En als ik ze dan ergens anders aantreft denk ik maar zo van het is niet erg als je even niet weet waar die auto sleutels zijn, als je maar blijft onthouden waar ze voor dienen;)
 
Avond Bert en ik hoop dat je ook nooit vergeet waar de rem in de auto voor dient als je de sleutels hebt terug gevonden;)
 
  • Leuk
Waarderingen: frog
En wat ik dan vergeet is jullie een goede avond te wensen, oeps,,
 
Avond. Wilde even een wandeling doen, maar het regent. En helaas, of gelukkig, ligt de paraplu bij de ega in de auto. En die staat 7km verderop bij haar werk.. ;)
 
Fozzy als je de paraplu gevonden hebt, niet gebruiken om iemand mee te slaan anders haal je het nieuws.
 
John, de rem weet ik wel te vinden, even geleden zo hard geremd dat mijn contactlenzen op het dashboard lagen.:LOL:
 
Fozzy als je de paraplu gevonden hebt, niet gebruiken om iemand mee te slaan anders haal je het nieuws.
Het lijkt me beter om hier maar niks op te zeggen in strijd met de huisregels van het AF. Geen politiek of religie gerelateerde onderwerpen aansnijden die gevoelig kunnen zijn. Al heb ik er zeker een mening over,
 
Fozzy niet zo bedoeld, ga een beetje mee in de humor.
 
Fozzy niet zo bedoeld, ga een beetje mee in de humor.
Deed ik ook… maar was de smileys ff vergeten… dat is het manco als je wat post.. het zijn “platte” zinnen meestal.
 
Gelukkig zijn we het op afstand eens, soms wordt ik ook wel eens verkeerd begrepen maar immer met een goede bedoeling.;)
 
John, de rem weet ik wel te vinden, even geleden zo hard geremd dat mijn contactlenzen op het dashboard lagen.:LOL:
Vraag me af hoe je die hebt teruggevonden zonder contactlenzen:ROFLMAO::pp

Avond Albert en hier is het nog droog maar ze verwachten straks en morgen genoeg neerslag.
 
John, jou humor is echt qua reageren van de bovenste verdieping ,ik zit voorover naar mijn laptop te kijken maar zo af en toe leun ik achterover om mijn schuddende buik een beetje in bedwang te houden van het lachen.
 
Avond. Was een beetje laat terug van het werk, dus beetje later gegeten en nu staat de afwas er nog. Eens kijken hoe lang die er blijft staan:DD
 
John, jou humor is echt qua reageren van de bovenste verdieping ,ik zit voorover naar mijn laptop te kijken maar zo af en toe leun ik achterover om mijn schuddende buik een beetje in bedwang te houden van het lachen.
Ach Bert humor hoort erbij en er is al genoeg ellende in de wereld denk ik ook op een forum mag er best humor zijn want anders wordt het al snel saai denk ik.
Beter een grap dan een plu op je hoofd moet je maar denken;)

Avond Peter en Thea.
 
Goedenavond.

Verjaardags cadeautje ook uitgezocht.
 
Avond Marcel en ik ben pas weer in augustus jarig hoor:DD
 
Avond. Was een beetje laat terug van het werk, dus beetje later gegeten en nu staat de afwas er nog. Eens kijken hoe lang die er blijft staan:DD
totdat je iets nodig hebt wat er niet meer schoon in de kast staat?

aloha allen
 
Zullen we dan morgen afspreken?
Ik had graag gewild dat dat zou kunnen maar dan heb ik net iets op de planning staan.
Maar wat wel kan is dat je het langsbrengt na het eten en dan kun je het na 10 uur weer afgewassen ophalen:ROFLMAO:;)
 
  • Leuk
Waarderingen: frog
Ik had graag gewild dat dat zou kunnen maar dan heb ik net iets op de planning staan.
Maar wat wel kan is dat je het langsbrengt na het eten en dan kun je het na 10 uur weer afgewassen ophalen:ROFLMAO:;)
Wordt wel tijd om alles in de keuken keer te poetsen dus zal binnenkort eens een busje huren:deal::DD
 
Jij hebt een vreemd idee bij het woord afwas volgens mij:ROFLMAO:
 
In dit topic kunnen we toch alles kwijt wat niets of weinig met de hobby te doen heeft, nou ik probeer het maar.
16 augustus onze kat ( 15 jaar) moeten laten inslapen, tragisch maar is niet anders.

Idee was om geen huiskat meer te nemen/ verzorgen maar mijn vrouw mist iets om voor te zorgen, en wil toch weer een kat in huis.En wie ben ik dan om dit tegen te houden, mijn/ onze zoektocht gaat eigenlijk uit naar een Europees korthaar, ook wel meer bekend als een Whiskas poes.

Wij willen geen kitten, maar een van ongeveer 5 jaar oud.
Iemand enig idee of suggestie rondom de postcode 3334
Gr. bert
 
In dit topic kunnen we toch alles kwijt wat niets of weinig met de hobby te doen heeft, nou ik probeer het maar.
16 augustus onze kat ( 15 jaar) moeten laten inslapen, tragisch maar is niet anders.

Idee was om geen huiskat meer te nemen/ verzorgen maar mijn vrouw mist iets om voor te zorgen, en wil toch weer een kat in huis.En wie ben ik dan om dit tegen te houden, mijn/ onze zoektocht gaat eigenlijk uit naar een Europees korthaar, ook wel meer bekend als een Whiskas poes.

Wij willen geen kitten, maar een van ongeveer 5 jaar oud.
Iemand enig idee of suggestie rondom de postcode 3334
Gr. bert
marktplaats of asiel geprobeerd?
 
Sailjo
Zeker wel maar op marktplaats worden veel kittens aangeboden, en in het asiel in Dordrecht zijn er sinds vanavond maar 5 katten beschikbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan