Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm... de ochtendgroeten zijn weer tamelijk kortaf. En dat terwijl het prachtig weer is en de zon zichzelf laat zien. Daar hoort gewoon een fijne dag voor iedereen bij! Maak er iets moois van vandaag!
 
Het ken net dus allemaal een hele goedemorgen en maak er een fijne zondag van dan doe ik dat ook.
Vandaag en gisteren problemen bij Tante Ali met inloggen, gaat niet lukken.
Heb nu maar verlichting besteld bij Bangood.
 
Ook van mij een hele goedemiddag gewenst voor iedereen.
Maak er nog een mooie zondag van en vergeet niet van het zonnetje te genieten want voor je het weet ......................
 
Middag allemaal.
 
Middag Stijn.
 
Middag allemaal en dat was het voetjebal weer.
 
Avond allemaal en eet smakelijk.
 
Goedenavond.

Vandaag weer wat in de tuin gedaan.

Heb achterin wat struiken geplant. Het is de bedoeling deze lekker uit te laten groeien tot een meter of 2 - 3.

Van links naar rechts zijn het de volgende.





Tevens heb ik nog wat varens in de tuin gezet.
En heb nog wat bodembedekkers gekocht voor naast het trapje.


En nog een leuke zomerbloeier voor in een nog aan te leggen border aan de linkerkant.

En een plaatje zegt meer.
Voor @jessicapilon het is vanaf 2 hoog genomen.

A098AF50-F2DF-45CF-8B28-2BB79C187C9E.jpeg
 
Avond. T is nog warm in de zon zeg. Net nog even de wandeling gedaan.

IMG_2684.png
 
Hier geen zon meer maar ja best te doen buiten.
 
Avond. T is nog warm in de zon zeg. Net nog even de wandeling gedaan.

Bekijk bijlage 360475
Ja, warm is het zeker. En ook een stuk vochtiger.
Dat is ook de reden dat de bodembedekkers nog niet in de grond staan.
Na die vier struiken in de zware klei, vond ik het wel weer even genoeg.
 
Goodmorning.
 
Moge JW en weer een nieuwe week voor de boeg.
 
Goedemorgen.

Nieuwe week. Vandaag ’even’ langs mijn oude werkgever. Een echte vlaai brengen en even bijpraten.
Daarna gezellig naar moeders.
En morgen neem ik haar mee naar Heerlen.
Ze blijft hier 2 nachtjes. Want ze wil alles nu toch wel eens in het echt zien.
 
Moge Marcel en alvast veel plezier deze dagen met en bij je moeder.
 
Goedemorgen allemaal
Weer een nieuwe week waar we weer van alles in gaan beleven.
 
Moge Corne en Tom.
 
Goedemorgen deze feestelijke morgen. Vandaag de dag dat onze moeder 91 jaar is geworden. Vanavond met haar lekker eten en verder gaat er niet veel gebeuren.
 
Gisteravond werden ons flinke onweersbuien als verwachting voorgehouden. Dat kwam me even niet uit dus dat heb ik maar afgezegd. Een en ander is nu opgeschoven naar vanmiddag en vanavond.. Nu met ik nog even nazien of dit beter uitkomt. Maar mij dagelijkse groet, dat komt natuurlijk altijd uit. Iedereen een fijne dag toegewenst!
 
Goedemorgen deze feestelijke morgen. Vandaag de dag dat onze moeder 91 jaar is geworden. Vanavond met haar lekker eten en verder gaat er niet veel gebeuren.
Geef haar een dag om niet te vergeten. Je zal zien, ook zal later blijken dat je dat zelf ook niet meer vergeet! Veel plezier samen!!
 
Ik zeg alvast middag allemaal en van harte met je moeder Albert.
 

Goede middag van uit een ☀️ Andijk
Zo lunch weer op nu een kop thee en daarna les geven over het gebruik van een tablet
Is de eerste keer na lange tijd ben benieuwd hoe het gaat.
 
Middag Jaap en geef jij les of krijg je les? Ik denk het eerste en dan mag je mn vader weleens wegwijs ermee komen maken;)
 
Middag, lekker warm op fietsie, dus de jas hoefde er niet bij aan. Nu lekker in polootje en korte broek, genieten van het weer.
26.1 graden hier.
 

Goede middag van uit een ☀️ Andijk
Zo lunch weer op nu een kop thee en daarna les geven over het gebruik van een tablet
Is de eerste keer na lange tijd ben benieuwd hoe het gaat.
Voor elke dag een tablet? In aparte vakjes in een doosje te bewaren. 't Ja, daar komt nog wel het een en ander bij kijken! :rolleyes::);)
 
Middag Jaap en geef jij les of krijg je les? Ik denk het eerste en dan mag je mn vader weleens wegwijs ermee komen maken;)
Ik geef inderdaad les en poe dat valt nog niet mee sommige pakken het vrij snel op terwijl anderen :juggle:
Nou ja zowel zij als een ik kan niet meer doen dan ons best.
 
Leuk dat je dat doet Jaap en nee sommige zullen er wel moeite mee hebben en dat merk ik met mn vader want verder dan YouTube en de mail komt die niet en snapt hij het ook niet.
Maar goed hij is al in de 80 dus ja wat wil je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan