Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik drink tegenwoordig, naast veel thee, thuis ook af en toe een bakkie koffie Uit de Jura, en dan caffeine-arm (om te wennen)…
 
Ga straks eens op mijn gemak kijken.

Gewoon bonen neem ik aan en zelf malen.
Heb het linkje naar mezelf gemaild, zal hem gaan bestellen als ik ook de keuze heb gemaakt voor een goede maler.
Kan, maar je kunt ook kleine pakjes van 250 gram gemalen bestellen.
Of gezellig naar Maastricht en in de winkel halen.
 
Ik drink tegenwoordig, naast veel thee, thuis ook af en toe een bakkie koffie Uit de Jura, en dan caffeine-arm (om te wennen)…
Dat is echt veel meer dan ik uit zou willen geven hieraan. Net nog eens opgezocht. Er zijn natuurlijk goedkopere apparaten van dat merk maar zag er een van dik €7500 . Jemig de pemig!
Je kunt natuurlijk ook caffeine arm mengen met een koffie met caffeine. Die overstap hoef je niet in 1 keer te maken.

Of gezellig naar Maastricht en in de winkel halen.
Nou met OV ben ik van deur tot deur relatief lang onderweg en ik ben geen shopper. Hooguit terraszitter maar om dat nou in mijn eentje te doen...
 
Ik drink tegenwoordig, naast veel thee, thuis ook af en toe een bakkie koffie Uit de Jura, en dan caffeine-arm (om te wennen)…
2 koppen thee is net zoveel caffeïne als 1 kop koffie.;)
 
Dat is echt veel meer dan ik uit zou willen geven hieraan. Net nog eens opgezocht. Er zijn natuurlijk goedkopere apparaten van dat merk maar zag er een van dik €7500 . Jemig de pemig!
Je kunt natuurlijk ook caffeine arm mengen met een koffie met caffeine. Die overstap hoef je niet in 1 keer te maken.


Nou met OV ben ik van deur tot deur relatief lang onderweg en ik ben geen shopper. Hooguit terraszitter maar om dat nou in mijn eentje te doen...
Op een terras ben je nooit alleen.;)
 
Dat is echt veel meer dan ik uit zou willen geven hieraan. Net nog eens opgezocht. Er zijn natuurlijk goedkopere apparaten van dat merk maar zag er een van dik €7500 . Jemig de pemig!
..
Wij hebben de Jura E6, en die vond ik al aan de prijs.
 
Zielige droeftoeters hier. Wonen ze in een villa, en komen ze met de kruiwagen compost jatten.
De gemeente heeft dat hier laten storten voor in de plantsoenen.
 
Google was my friend. Dat is inderdaad veel geld, vond de Moccamaster al duur.
Tja, de verkoper bij Expert gaf ons als tip om vlak voordat de garantie is afgelopen het apparaat in te leveren voor een servicebeurt. Dan wordt het apparaat helemaal gecheckt en voorzien van nieuwe onderdelen bij de fabriek. Dus dat staat genoteerd.
 
Tja, de verkoper bij Expert gaf ons als tip om vlak voordat de garantie is afgelopen het apparaat in te leveren voor een servicebeurt. Dan wordt het apparaat helemaal gecheckt en voorzien van nieuwe onderdelen bij de fabriek. Dus dat staat genoteerd.
Goede tip waar je zelf niet bij stil zou staan. Hoe lang garantie heb je eigenlijk?
Zijn die apparaten storingsgevoelig?
 
Goede tip waar je zelf niet bij stil zou staan. Hoe lang garantie heb je eigenlijk?
Zijn die apparaten storingsgevoelig?
2jr volgens mij Standaard en 1 jaar vd Expert. Je moet geregeld het melksysteem reinigen , vaker dan bij onze vorige, daarentegen kun je de zeteenheid niet verwijderen om schoon te maken. bij de vorige (Siemens) zat een touchscreen die defect ging, bij deze Jura zitten gewoon fysieke drukknoppen.
 
Zielige droeftoeters hier. Wonen ze in een villa, en komen ze met de kruiwagen compost jatten.
De gemeente heeft dat hier laten storten voor in de plantsoenen.
Haha, ja de woning is al duur zat dus de compost moet je dan maar jatten he:DD:DD
 
Middag zo uit geklust pff in al die kleine (die je maar uit blijft stellen) dingen gaat toch behoorlijk tijd zitten.
Nou helft van de lijst kunnen doen
Nu voor de inwendige mens gaan zorgen.
 
Avond, lekker gegeten. En zojuist gedoucht. Nu op de bank voor een paar voetbalwedstrijden.
 
Avond Albert en Grunn gaat het vast weer goed doen:DD
 
Volgens mij hebben ze dan nog 10 goede spelers nodig want 9 van de 10 wedstrijden is het een onsamen hangend zootje.
 
100% iq niks meer niets minder😂🤣😂🤣
 
Zeker als ze een nieuwe linksback krijgen in de vorm van Jethro Willems.. (oud psv)
Nou ik lees het al wel weer en die past goed in het elftal na hun goede prestatie gister. Ook een speler die al jaren over zn hoogtepunt heen is en ik denk weinig meerwaarde heeft.

 
Dag early bird Nicole, wat zing je vroeg. :)
 
Goedemorgen samen....

Gisteren 3 uurtjes gaan eten in urmond,
heb nu nog het gevoel alsof ik net van tafel kom.

Fijne dag verder.
 
Goedemorgen samen....

Gisteren 3 uurtjes gaan eten in urmond,
heb nu nog het gevoel alsof ik net van tafel kom.

Fijne dag verder.
O toch niet in Heerlen?

Hotel Urmond ziet er nog erg ouderwets uit van buiten. Weet niet hoe het binnen in.
Hotel Heerlen is al geheel gerenoveerd. Dat ken ik goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan