Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
openbaar vervoer… geweldig in NL. Onderweg van Nijmegen naar Zwolle en dan Marienberg. Maar ja. De trein had 20minuten stilgestaan bij Zutphen en ging dan niet verder als Olst. Dus dan maar in Deventer dr uit en naar Almelo.
 
openbaar vervoer… geweldig in NL. Onderweg van Nijmegen naar Zwolle en dan Marienberg. Maar ja. De trein had 20minuten stilgestaan bij Zutphen en ging dan niet verder als Olst. Dus dan maar in Deventer dr uit en naar Almelo.
Het is ook altijd wat me die NS.
Als ik het geld had regelde ik mn eigen trein:unsure:
Maar voorlopig moet ik het nog ff doen met mn modelspoortreinen:LOL:
 
Ook mooi spul.. en kan dure hobby zijn ook. Heb n tijdje ROCO digitaal gehad. Maar tijd en ruimtegebrek
 
Ook mooi spul.. en kan dure hobby zijn ook. Heb n tijdje ROCO digitaal gehad. Maar tijd en ruimtegebrek
Als je een mooie baan wilt bouwen ben je idd wel wat ruimte kwijt.
Kheb bij mn ouders een klein baantje staan, die binnenkort nog afgebouwd moet worden.
Je kunt er wel een hoop energie en fantasie in kwijt:DD
 
Je bent steeds vroeger met je middaggroet.
Nog ff en je wenst ons om half 7 sochtends al een goedemiddag:DD

Desalniettemin wens ik jou ook alvast een goedemiddag toe:iloveyou:
Je bent scherp vandaag JW maar dat had ik wel verwacht. Om half 7 goedemiddag toewensen is niet zinvol want dan lig jij nog in je bed:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ja zeg wie gaat er op 85 jarige leeftijd ook skieen:

Het antwoord op je vraag: Prinses Beatrix. Je hoeft me niet te bedanken voor deze service, ik deed het graag. :):):)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan