Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag.

Goh, ben er nu net achter waarom wij onze collega oempa loempa noemen….

*********************** ............ Eigenlijk had ik het e.e.a. bedacht als reactie op dit bericht maar ik wil niemand beledigen daarom staat mijn reactie onder de asterix.
 
Nou, dat is pas een goeie aannemer zeg.
Vooraf zeggen dat hij zijn weekenden graag vrij wilt hebben. Dus daar houden wij rekening mee.
Mailt hij deze ochtend of het uitkomt om even een telefonisch overleg te houden.
Dus zojuist een uur met de aannemer gesproken.
Hij heeft ondertussen het huis bekeken en is met een offerte bezig.
Er zijn wat punten opgevallen, die we moesten bespreken.
CV is nog van het type vlam eronder en via open pijp naar buiten.
Dus of cv vervangen en rookgasafvoer vervangen voor een gesloten systeem type HR.
Al dan niet icm met een boiler.
Meterkast is echt hopelooooos verouderd. Vaatwasser en kookplaat op 1 kookgroep. Te weinig groepen voor keuken.
Wasmachine en droger op 1 groep.

Maar goed lang verhaal kort. Heb zojuist een aanvraag tot verzwaren aansluiting gedaan van 35 ampere naar 3 x 25 ampere.
En we gaan volledig elektrisch. Geen gas ketel meer. Meterkast wordt flink uitgebreid ook voor een toekomstige nieuwe keuken en zonnepanelen.
Huis wordt verwarmd met airco’s en keuken badkamer en logeerkamer krijgen een elektrische (bij)verwarming.
Warmwater wordt een boiler met ringleiding. Omdat badkamer op de 2e zit en boiler op de begane grond. Duurt anders heel lang voor je warmwater hebt.

De asbest luchtkanalen wordt tijdens werkzaamheden gekeken of die makkelijk weg te halen zijn. Dan gaan die er ook uit.

Ben wel blij met een aannemer die meedenkt en ook tijdig evt problemen ziet.
En ik ben iemand die liever 1x goed, dan 3x half doet.
 
Ja moi.. ach Marcel, hier zitten droger en wasmachine ook op 1 groep.. hebben ze toch nooit tegelijk aan. En de droger nog minder vaak omdat we lang niet alles daarin gooien. Aan de lucht drogen in het trapgat werkt net zo goed, zo niet beter.
 
Kneusjesvolk die supporters van Twente.. laten zich ook wel wat uitlokken door de Go Ahead ’supporters’. Maar gedraag je zeg.

tot zover het verslag vd Twentse derby, nu weer naar Utrecht :)
 
Even een wandelingetje gedaan. Was wel lekker ff de frisse lucht na een bankhangdag
 
Kneusjesvolk die supporters van Twente.. laten zich ook wel wat uitlokken door de Go Ahead ’supporters’. Maar gedraag je zeg.

tot zover het verslag vd Twentse derby, nu weer naar Utrecht :)
Ja belachelijk gedrag Albert maar ja in Utrecht heeft PSV wederom dure punten laten liggen.
De supporters houden zich maar al te vaak met andere zaken bezig.
 
Dankjewel John!
Dat had ik wel ff nodig.
De wekker vond het leuk om twee keer over mn droom te onderbreken door lawaai te gaan zitten maken😴:juggle:
Gratis tip: mik die zsm in de kliko buiten en ga er eerst opstaan springen want anders hoor je hem nog onder je raam:ROFLMAO:

Moge Corne.
 
Middag, werkdag voorbij. Zo ff kikkertjes wat te eten geven en dan een nieuwe kweek opzetten met fruitvliegjes.
 
Steek je lekker romantisch wat kaarsjes aan, is het weer niet goed.

Misschien moeten ze in ‘s gravenhage eens wat dichter bij het ‘volk’ gaan staan. Want zoals we nu kaalgeplukt worden door regrerende multinationals gaat wel alle perken van intergriteit te buiten.
 
Middag Marcel. Ja in Den Haag denken ze wel goed om zichzelf hoor en als er iets over is dan willen ze dat soms nog verdelen. De oliemaatschappijen vullen de zakken net als de energiemaatschappijen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan