Fotoalbum van Ruben01


Veel plezier ermee. Hopelijk gaat alles naar wens deze week en kun je volgende week uitbreiden.
Bedankr!
Ik hoop ook dat alles goed gaat:daisy:

Alleen is er een klein probleem, er is mij vanmiddig gevraagr of ik morgen ook wilde werken. Ik jeb dus ja gezegt. Nu moet ik dus aan mijn moeder vrafen of zij morgen als ik weg ben het water wil testen en als het nodig is verversen. Hier kwam ik pas achter toen ik terugfietste....:mad:;)
 
Bedankr!
Ik hoop ook dat alles goed gaat:daisy:

Alleen is er een klein probleem, er is mij vanmiddig gevraagr of ik morgen ook wilde werken. Ik jeb dus ja gezegt. Nu moet ik dus aan mijn moeder vrafen of zij morgen als ik weg ben het water wil testen en als het nodig is verversen. Hier kwam ik pas achter toen ik terugfietste....:mad:;)
Hoe laat moet je morgen werken?

Eerlijk gezegd denk ik niet dat 4 visjes zo snel problemen zullen geven in jouw bak, misschien een dagje niet voeren, ze moeten immers toch wennen.
 
Hoe laat moet je morgen werken?

Eerlijk gezegd denk ik niet dat 4 visjes zo snel problemen zullen geven in jouw bak, misschien een dagje niet voeren, ze moeten immers toch wennen.
Van 11 tot 5, maar daar komt nog drie kwartier fietsen bij:D
Ik denk ook niet dat het voor veel problemen zorgt, maar better safe than sorry:daisy:
Vandaag en morgenvroeg ga ik ze ook nog niet voeren, voor het geval dat:juggle:
Leuk Ruben! Komt vast goed morgen, kun je eindelijk die watervlooien gaan voeren!:D
Bedankt Daan!
Goudvissen vinden ze ook heerlijk:daisy:
Ziet er goed uit Ruben.
Bedankt Cédric!
 
Van 11 tot 5, maar daar komt nog drie kwartier fietsen bij:D
Ik denk ook niet dat het voor veel problemen zorgt, maar better safe than sorry:daisy:
Vandaag en morgenvroeg ga ik ze ook nog niet voeren, voor het geval dat:juggle:

Heel eerlijk, ik denk dat als jij morgen tegen zessen thuis komt het tijd zat is om te meten. Ik snap je ongerustheid wel, ik heb hier zelf twee keer per dag gemeten, maar als voordat jij vertrekt alles in orde is, heb je geen alarm fase rood als jij thuis komt. Daar geloof ik niks van. Hopelijk kan je dat wat gerust stellen.
Voor je eigen gemoedsrust zou je morgenvroeg nog even kunnen meten.
 
Heel eerlijk, ik denk dat als jij morgen tegen zessen thuis komt het tijd zat is om te meten. Ik snap je ongerustheid wel, ik heb hier zelf twee keer per dag gemeten, maar als voordat jij vertrekt alles in orde is, heb je geen alarm fase rood als jij thuis komt. Daar geloof ik niks van. Hopelijk kan je dat wat gerust stellen.
Voor je eigen gemoedsrust zou je morgenvroeg nog even kunnen meten.
Bedankt voor de geruststelling Nicole:daisy:
Maar ik denk dat ik op het werk toch de hele tijd denk: zal het goed gaan? Zal het goed gaan?:D;)
 
Totaal niet nodig hoor Ruben,4 visjes op 60-70 liter volgens mij toch? is niks om zorgen om te maken!
Klopt, maarja, ik ben een zenuwpees:D:D;)


Ben even water aan het verversen:
IMG_2008.JPG



Wilde eerst vrafen: wil iemand wat thee?
Nu ik zie hoe bruin her is, word het: wil iemand wat koffie?:D:D;)
 
Oei, ph is 6,5 geworden, turf begint uit te werken...
Ik vervang het morgen, kunnen de vissen eerst aan de 6,5 wennen, en daarna aan de 6:juggle:
Is dit goed gedacht? Of beter nu doen?;)
 
Da's best snel zeg! Hoelang zit het er nu in dat turf?
7 weken, maar ik bedenk met net, mischien komt het door het verversen. Ik heb het water dat ik ga verversen 1 dag over turf gefiltert. Ik wacht wel even tot morgen, en kijk wat het is geworden:D;)
 
Ze zitten erin!

Foto's kan ik wel maken, maar je zult niks zien, zitten helemaal verstopt...
Morgen komer er dus foto's hopepik:daisy:
 
Sorry, ik heb gisteravond 1 vissie gezien, en heb er net nog voor gezeten, maar niks gezien...:oops::mad:;)
 
Je moet ook niet zo boos kijken.

Misschien moet je een muggenlarf op je neus plakken. Dan komen ze wel!
Dat zal het denk ik wel zijn, ze schrikken van mij:D;)

Vanavond neem ik een zakje watervlooien mee denk ik, en geeft ze er een paar, als welkomsgeschenk:D;)
 

Terug
Bovenaan