Fotoalbum van Cédric Vleminckx


Nog maar eens wat verder geoefend.

IMG_6917.JPG
IMG_6920.JPG
IMG_6921.JPG
IMG_6893.JPG
IMG_6896.JPG
IMG_6900.JPG
IMG_6906.JPG
IMG_6913.JPG
IMG_6915.JPG
 
Mooie foto's Cédric, ik heb een zwak voor levendbarenden. Vind je bak erg geslaagd!
 
Knap van je dat je zo snel vooruit gaat met foto's maken! :petjeaf:
Het lukt me iedere keer beter en beter, ik moet wel toegeven dat ik voor deze te foto te kunnen behalen heb wel 20 keer opnieuw ben moeten beginnen en hier wel makkelijk een kwartiertje aan heb gezeten.
Ach ja, zo heb ik ook mijn bezigheid als ik niets te doen heb ;):D
 
Bedankt! Lukt het je dan niet goed ze te houden? Dat hoor ik erg graag, bedankt! ;)
Nee ik heb bewust niet gekozen voor levendbarenden. Ik kwam in het verleden om in de jongen. Toen wist ik niet dat Rouwtetra's heel graag die jongen lusten, nu wel dus maar ik ben geen fan van Rouwtetra's. Een beetje praktische overweging dus.
 
Ik heb nog geen jongen gezien...
Ik weet niet als je het weet, maar ik werk in Dierenspeciaalzaak Gejo, en kan daar altijd terecht met mijn visjes als ik wil.
==> Leesvoer: https://www.aquaforum.nl/threads/tielt-winge-be-dierenspeciaalzaak-gejo.93251/
Nee dat wist ik niet, dan heb je tenminste een oplossing voor de jongen als die geboren gaan worden. Ik was het zat er op marktplaats mee te leuren (en nog was mijn bak te vol).
Heerlijk, dan kun jij gewoon genieten van de jongen die geboren gaan worden.
 
Mooie foto's Cédric! Ke word er steeds beter in!:thumbs:
 

Terug
Bovenaan