Fotoalbum van Cédric Vleminckx


Je bent een jonge gast en das normaal dat je graag weg gaat maar je mag je bak en de levende wezentjes niet verwaarlozen he Cé,zou jij trouwens ook niet graag hebben he dat ze jou zouden verwaarlozen,als je 1 keer je stoute schoenen aan trekt en er voor gaat dan ben je er vanaf en staat je bak zoals het moet en kun je met een gerust geweten zoveel gaan feesten en fuiven als je wil.

A propos Voor zoiets moet je tijd maken want de beestjes kunnen het zelf niet,die zijn aangewezen op ons,ik zeg altijd als je dieren wil moet je er voor zorgen ook.
 
Ben benieuwd hoe het er uit zal komen te zien.:)
Waarombde overstap naar malawi?
 
Wel, ik zag af en toe een Malawibak voorbijkomen (tegenwoordig meer dan vroeger, geen idee waarom).
Bijvoorbeeld de bak van @Jarno Wilenss , @Cidaan en de nieuwe opstart van @RichD1011 deden een nieuwe wereld voor mij opengaan.
Een stukje in de aquaristiek die ik eigenlijk nog niet kende.
Nu ook nog niet, maar ik wil het wel.
Dus vandaar mijn keuze. :)
 
:)

IMG_6336.JPG
IMG_6342.JPG
IMG_6338.JPG
IMG_6340.JPG
IMG_6341.JPG
 
Platy's en zwaarddragers, mooi!:thumbs:


Waarom stap je niet over op co2? Groeien de planten wat beter;)k
 
Leuk, mooie zwaarddragers en platy's gekocht zie ik.
En zie ook nog een ancistrus?
Ben je nu dus gegaan voor een levenbarenden bakje.:)
 
Platy's en zwaarddragers, mooi!:thumbs:


Waarom stap je niet over op co2? Groeien de planten wat beter;)k
Dank je! De planten doen het nu super, de afgelopen weken verdwijnen ook de algen meer en meer.
Co2 is wel een beetje een dure grap, en nu doet ie het perfect zo, ik hoop dat het ook zo blijft. ;)k
 
Leuk, mooie zwaarddragers en platy's gekocht zie ik.
En zie ook nog een ancistrus?
Ben je nu dus gegaan voor een levenbarenden bakje.:)
Dank je! Ik heb inderdaad nog drie ancistrussen, er was er ééntje bij die dubbel zo groot was als de andere, ondertussen is de kleine al veel groter geworden en zijn ze bijna even groot. Echt super om te zien! :)
 
En kan je al zien of het mannen en vrouwen zijn? Want je kan best maar 1 man houden
 
Mooi bakje met mooie bewoners hoor Cé tof dat we nog eens een schitterende update van jou hebben gekregen he buurman.:stars:;):thumbs:

Ik heb een ander bakje met bewoners over gekocht en daar zaten ook 5 van die roodkop zalmpjes in waaronder er ondertussen 2 van overleden zijn.
 
Ik heb die plant al wel even, heb hem gekocht bij de LFS.
Welke het precies is weet ik niet, maar ik heb er daarstraks een topic voor geopend, en we denken dat het de Hygrophila corymbosa ("siamensis") is.
Ik heb hem vanuit mijn plastieken bak verhuist naar de Rio, en nu doet hij het zeer goed.
 
Ik heb die plant al wel even, heb hem gekocht bij de LFS.
Welke het precies is weet ik niet, maar ik heb er daarstraks een topic voor geopend, en we denken dat het de Hygrophila corymbosa ("siamensis") is.
Ik heb hem vanuit mijn plastieken bak verhuist naar de Rio, en nu doet hij het zeer goed.
Welk type van Juwel aquarium heb je Cédric ?
 
Wat een kleurrijk geheel. Platy’s zijn erg leuke vissen. Mooie felle kleuren en erg bewegelijk.
 
Inderdaad, nu is er pas wat beweging. Ik hoor vaak de opmerkingen van ''Ach, die guppies, platy's enz. kweken als konijnen, die wil ik niet in mijn bak ...''
Het zijn beroemde soorten, maar toch ook wel niet zo gewild bij sommige mensen, al vindt ik het super vissen.
 

Terug
Bovenaan