Filterkast boom en achterwand


Er zit toch niemand �n die boom... ;)

Wel heel erg mooi gemaakt! Kleurt die, aanvankelijk gemaakte, donkere boom zo licht wanneer hij onder water staat?


Groet,
Ben
 
Ik dacht er over na om een mooi plantje/mosje er op vast te binden, aangezien ik door de epoxyhars heen ben.
Vind de uitstroom idd ook niet erg fraai. Ik heb er nu een T-splitsing op gezet, wat al helemaal vreemd aandoet, maar het functioneert wel en dat is natuurlijk zorg nummer 1.
Wanneer de baas mijn bankrekening weer aanvult verzin ik daar wel een leuke oplossing voor.
Epoxyhars is wel erg leuk spul... :p dus dikke kans dat ik het toch niet kan laten om weer wat te gaan maken.

Idd heel jammer van mijn man, baal als een stekker.
Maar vandaag weer 4 mooie exemplaren gehaald bij Nasuta in Doetinchem, wat een leuke zaak is dat zeg.
Aardige eigenaar ook!
Een mooie blauw-rode dragon halfmoon en een zwarte crowntail die prachtige metaaltinten in rood, zilver en blauw over zijn lijf heeft.
En verder nog een leuke doubletail vrouw en een crowntail vrouw.

De zwarte patrouilleerd zijn verblijf die hij deelt samen met de vrouwtjes, de blauwe heeft zijn eigen bakje waar hij nu lekker zit te snoepen. En de doubletail vrouw heeft al vriendinnetjes gemaakt met de andere dames.

Foto's zijn uiteraard niet zo indrukwekkend als dat ze in het echt zijn, maar goed, je krijgt het idee!

HuVahYw8hU1UnIw9bVdWyhXcdL5KEtNq.jpeg


HuVahYw8hU1UnIw9bVdWyhXcdL5KEtNq.jpeg
 
Dankjewel!
Ja, dat vond ik ook wel gek. Ik had het ook niet verwacht maar ben er wel blij mee verrast.
Weten we dat ook weer, dat je beter wat te donker kan schilderen dan te licht ;)
Ik moet ook wel zeggen dat de verlichting in de Rio erg fel is, zal dus mede daardoor komen.
Zijn de javavarens niet heel blij mee, maar de drijfplanten wel want die groeien nu als kool waar ze voorheen hetzelfde bleven.
 

Terug
Bovenaan