EHEIM Proxyma 175 aka "Chocolate special" van Dirk Bazuin


Dan is die bruine gloed echt een aanwinst. Zoals die schaduw valt en het bruin van dat blad levendig word!
Ik zit een beetje in photoshop te klooien met die foto maar dat is niet eens nodig. Ik wilde hem als een banner uitsnijden voor op het bureaublad, maar dan valt juist die diepte werking weg waar dat licht zo mooi valt. Dus nu staat hij fullscreen als achtergrond :D
 
Was ook een prachtig gezicht met die kleine visjes die daar zwommen.
 
Inderdaad een prachtige foto Dirk.
 
Geweldig hoor,is nu niet te spreken van een toevalkweek maar je hebt gewoon een ideale omgeving voor die vissen gemaakt! :petjeaf:
 
Prachtig man en gefeliciteerd!
 
Wat gaat het goed zeg! Is het dezelfde man als de eerste keer? Of kun je ze niet onderscheiden?
Gezien het feit dat er zo weinig tijd tussen zit moet het wel een ander mannetje zijn. Er is er een die duidelijk groter is maar die heb ik nog niet echt met een dikke keel gezien.
 
Eigenlijk vraagt dit topic om een korte film, dan kunnen we beter het gedrag van de dieren mee ervaren.
 
Leuk idee Ton waneer kun je komen filmen?
Morgen om 8.30 uur, ik heb je adres, dus tot dan, mits je even wilt helpen met de belichtingsapparatuur, want dat heb ik wel nodig natuurlijk. ;)
 
1113FD30-3C16-4B37-9BE4-0B119DF5A740.jpeg
 
Gaaf Dirk! Hoe groot zijn ze?
 
Ukje ziet er geweldig uit!
 
Jeetje Dirk, ik zit net even bij te lezen, wat geweldig die jonkies, kan me voorstellen dat je er echt enorm blij mee bent, en trots. Heel mooi om te zien!! Gefeliciteerd en super goed gedaan zeg die bak en nu dit :smitten:
 
De kleintjes doen het nog steeds goed en laten zich ook wat vaker zien.
 
Ziet er goed uit Dirk, nu valt me in eens de achterwand op, past goed erbij!
 
Prachtig om te zien, gefeliciteerd met de kleintjes!
 
Net een tijdje de activiteiten van de kleintje
Zo Dirk na je opmerking in het GMT van daarnet heb ik dan wel een vraag. Hoe kun je in zo n donkerbruine bak de visjes eigenlijk zien dan:D:p:p
Met een leesbril :D
 
Fantastisch dat er jongen zijn! De bak is ook erg mooi, complimenten:petjeaf:
 

Terug
Bovenaan