Eheim Incpiria 200 (Froggies)


Mensen bedankt voor de reacties :D
Wil morgen eens proberen wat foto's van mijn vissen te maken.
Ik zie wel eens foto's van katten/poesen voorbij komen wat niet mijn huisdieren zijn ben meer liefhebber van hun prooidieren. Alhoewel die erachter vliegt toch wel een katje kan pakken :D

foq6Q4Yg_NfmPPsJZQ3_Fz24tf8Bof7u.jpeg
 
De volgende foto heb ik kort daarna gemaakt, de buizerd had mij daar niet verwacht je ziet ook dat zijn ogen gericht op mij zijn. Nooit geweten dat ze een hoek van 90 graden konden maken, maar dat gebeurde wel.
Wel jammer dat door tinypic de scherpte enorm terug loopt

iLhGWXuiht6yPgcjEuSeS-o3h7SEDiE9.jpeg
 
Nu serie foto's van de vissen.

ycFLg-KrFnVMpaaw7SEGjs__yRmU8lBq.jpeg


ycFLg-KrFnVMpaaw7SEGjs__yRmU8lBq.jpeg


ycFLg-KrFnVMpaaw7SEGjs__yRmU8lBq.jpeg


ycFLg-KrFnVMpaaw7SEGjs__yRmU8lBq.jpeg


Dit zijn de vissen die momenteel de bak bewonen.
 
Deze foto wil ik jullie ook niet onthouden.
mooi frontje

FZVrpU8727dlVBWoErq5xdm2-Cs-MUzg.jpeg
 
Rakjetakje zei:
Wauw, wat kan jij fotograferen zeg.. Prachtig !

Thanks Rakjetakje, maar het is echt niet moeilijk hoor. Recht voor je bak gaan zitten anders heb je last van onscherpte omdat de dikte van je aquariumruit een rol speelt. Als je onder een hoek fotografeerd krijg je de vis niet scherp.
Zorg dat je geen of weinig reflectie van buitenaf hebt. Bijv geen zonlicht of een raam wat er tegenover zit.

De volgende foto is met een iphone 5s gemaakt. Je ziet rechts naast de maanvis een blauwe reflectie, als je dat kunt voorkomen krijg je een prima foto.
De bovenstaande foto's zijn met een spiegelreflex gemaakt, kwaliteit is beter maar ook logisch gezien de grote van de sensor spiegelreflex tov iphone.

2hz2353.jpg
 
De jonge Peru Altums staan er prachtig op. Ze zijn nu ongeveer negen weken oud. Zo te zien voelen ze zich prima op hun plek daar in Limburg. Nog een paar maandjes en dan krijgen ze hun volwassen kleuren.

Hobbygroet,
Jos Hut
 
Dat klinkt inderdaad niet zo heel erg lastig. Ik zal je tips in mijn achterhoofd bewaren :D

Maar voor alsnog prachtige foto's !
 
John,

Ik heb 2 stiphodons en zijn beide die kleur. Leuke vissen om te observeren, ze horen eigenlijk niet in mijn bak thuis. Ik had ze nu eenmaal nog van uit mijn oude bakje en kon er nergens mee heen, dus verhuisd naar mijn nieuwe bak.
Zijn leuke vissen wist niet dat ze graven prachtig om te zien.
 
Even enkele portretjes posten.
Als je naar de bijlzalm kijkt, die heeft een heerlijk gebitje, mooi tandjes.
Ik had bij de kardinaal wel tandjes verwacht maar die zie ik niet.

qreJzywIebXnLN8IdbAPTwtyEQ3rKGns.jpeg


qreJzywIebXnLN8IdbAPTwtyEQ3rKGns.jpeg


qreJzywIebXnLN8IdbAPTwtyEQ3rKGns.jpeg


qreJzywIebXnLN8IdbAPTwtyEQ3rKGns.jpeg
 
Knap genomen weer.
Zijn niet zo duidelijk als bij de zalm maar ook zijn er wel tandjes bij de tetra te zien hoor.
 
John klopt niet goed gekeken.
ff flink uitvergroot zie je ze toch. In de onderkaak zie je goed de tandjes.

JwUCgz2DgpGvw75_YLmRCWDiMYne-Tpz.jpeg
 
Zo ziet mijn bak er nu uit. Ik ben eventjes terug gegaan naar TL verlichting zie mijn topic verlichting.
TL nu 3 dagen aan en je ziet de planten beter groeien, welke rood moeten zijn worden weer rood, blaadjes weer groter. Heb wel wat last van zweef vuil, extra fijne filtermat in filter gestopt is al wat minder maar nog niet zoals ik graag wil. Heb geen idee hoe ik dit moet oplossen.

qTsTebSqHhBGp7vP7UtdjVekqedeV6KN.jpeg
 

Terug
Bovenaan