De aquaria van MaestroCygni


Prachtig Christian , geef ons in ieder geval verder updates hoe het project verloopt
 
Bedankt Stefan!

Hierbij de eerste update: miniopinna kleintjes!
1714572850050.png
 
Superklein dat grut nog dus:)
 
Ja, extreem klein :)
Net uitgekomen artemia is zo groot als hun hoofd, ze zitten nu aan de infusoria.
Maar goed, als de ouders net 3cm zijn is dat ook te verwachten :p
 
Hoe staat het met de zeewaterbak?
 
Hoe staat het met de zeewaterbak?
Niet geweldig... Ben een paar weken geleden al mijn LPS verloren binnen een paar dagen. Ik heb nog steeds geen idee wat de reden is. Alle waardes lijken normaal te zijn dus ziekte/vergiftiging lijkt de boosdoener.
Maargoed de vissen en leders doen het goed. Ik durf alleen niet meer koraal te kopen voor nu.

Als ik de vissen niet zo tof had gevonden was de bak weggeweest, ik ben er echt kapot van.
 
Ja dat is balen zeg en vooral omdat je de oorzaak niet echt weet. Logisch dat je nu niks koopt want koralen zijn al duur genoeg.
 
De miniopinna baby's hebben het nest verlaten en papa ook. Sindsdien zie ik maar af en toe eentje rondzwemmen. Of ze het overleven of niet, geen idee, we zullen zien. Ik voer af en toe bij en de bak is rijp genoeg om voeding te vinden maar het is ook niet per se de bedoeling alle kleintjes groot te brengen.
IMG_20240502_002813.jpg


De juelinae doen het ook goed. Buiten de 2 die de eerste week niet hebben overleefd doen ze het echt heel goed. Ze eten veel, zijn niet super bang en beginnen al mooie kleuren te krijgen. Dit mannetje, de grootste vis in de groep, begint ook al een territorium te claimen.
IMG_20240508_165355.jpg
 

Terug
Bovenaan