CO2 loopt niet


Ja ik weet dus niet wat het is. Heb dezelfde problemen ( gehad ) klein draaitje aan het ventiel en hij liep weer als een tierelier. Daarom heb ik nu een ander co2 systeem :)

Zullen morgenochtend kijken of de problemen bij mij zijn opgelost

en?
 
Hopen dat je snel een andere hebt zonder problemen.
 
Is genoeg moois te vinden voor rond en onder de 100 euro op marktplaats.
 
Ik heb ze ook via MP gekocht en alle 3 rond de 90-100 euro compleet. wel in zo n geval op de keuringsdatum van de fles letten.
 
je kan het ook goed koop houden en gewoon een fles in je bak
 
Ik bedoelde de drukregelaar idd. en ik snap dat ik hem dan wat meer open moet draaien maar dan komen er ineens een stuk fors meer bellen in mijn bak dan dat ik wil, nu komen er ongeveer 30 bellen p/m en als ik hem een slagje draai is dat misschien wel het dubbele of meer zelfs! dan vergas ik me vissen dalijk.
Dat zal wel meevallen. De druk valt nl. na een poosje wat terug. Zelf heb ik dit ook altijd, wanneer ik een nieuwe fles aankoppel zet ik de druk op het magneetventiel zodanig dat de diffuser begint te stromen. Dat lijkt dan te veel. Wanneer ik dan even afwacht en ik kijk na een half uurtje nog eens blijkt een bijstelling, omhoog(!) al weer nodig.
 
Ik heb ze ook via MP gekocht en alle 3 rond de 90-100 euro compleet. wel in zo n geval op de keuringsdatum van de fles letten.

Ik ben wat aan het rondkijken op marktplaats, niet erg veel hoor en ook ver weg allemaal. Zal het nog wel even in de gaten houden, eerst afwachten of dit setje terug mag naar de winkel...
 
Misschien dit ook nog even proberen?

screenshot_2017-08-17-18-17-05-01-png.50354
 
Was tot 11uur aan het werk, toen ik thuiskwam druppelde die.
Wel wat minder als gisteren volgens mij. Zo weer werken dus ben er niet zo mee bezig geweest.
Zal morgen sowieso de slangen even wat korter maken :)

Ik durf nog niet te zeggen dat het nu helemaal goed is bij mij.

En bij jou?
 
Ik ben wat aan het rondkijken op marktplaats, niet erg veel hoor en ook ver weg allemaal. Zal het nog wel even in de gaten houden, eerst afwachten of dit setje terug mag naar de winkel...

Als het niet goed werkt is dat toch garantie?
 
Als het niet goed werkt is dat toch garantie?

Ze vertelden mij dat ik de set niet terug mocht brengen omdat deze set al gebruikt is, ik ben uit me slof geschoten en verteld dat het aan de drukregelaar ligt, ik vertelde dat ik hem had ingesteld op 30 bellen p/m en toen ik later thuiskwam de fles zowat leegliep in me aquarium. Ik heb ook gedreigd om naar de consumentenbond te stappen als ze niet zouden willen meewerken, ik werd 10 minuten later terug gebeld en ik mag de set terug brengen. Ik denk dat ik even een maandje de Dennerle bio 60 gebruik en tussendoor even goed rondkijk op marktplaats voor een goed werkend setje.
 
Ja ik denk al wat is dat voor service. Zonder het te proberen kun je niet achter een gebrek komen toch? Nou ja toch nog opgelost.
 
Ja ik denk al wat is dat voor service. Zonder het te proberen kun je niet achter een gebrek komen toch? Nou ja toch nog opgelost.

Ja vond het ook al heel raar, zou je me het advies geven om weer voor een Dennerle te gaan of gewoon even rondkijken op marktplaats? vind het op marktplaats nu allemaal maar schaars en te ver weg helaas.
 
Normaal is Dennerle een goed merk en ook bij een goed merk kun je pech hebben. Ik heb een set van Dennerle destijds via MP gekocht en die doet het al jaren goed.
 
Normaal is Dennerle een goed merk en ook bij een goed merk kun je pech hebben. Ik heb een set van Dennerle destijds via MP gekocht en die doet het al jaren goed.

Heb je dan met wegwerk of hervulbare flessen?
 
Ik heb er destijds een Aqua Noa drukregelaar besteld en ze hebben prima service kan ik vertellen.
 
Zover ik weet moet je als het magneetventiel stuk zou gaan dan er weer een kopen met drukmeter en kun je geen goedkopere los magneetventiel kopen. Daarom is een apart magneetventiel handiger.
 
Zover ik weet moet je als het magneetventiel stuk zou gaan dan er weer een kopen met drukmeter en kun je geen goedkopere los magneetventiel kopen. Daarom is een apart magneetventiel handiger.

Oke, thanks voor de tip! ik ga hem bestellen en hopen dat deze wel goed werkt :)
 
Ik ga voor de set met 500 gram, kan ik dan ook een mooie voet bij kopen! Er zit geen bellenteller bij zo te zien...
 
Je kan beter voor een grotere fles gaan want vaak is dat vullen voordeliger en je hoeft het minder vaak te laten doen. Hier betaal ik voor zowel 500 gr als 2 kilo namelijk 12 euro.
 
Je kan beter voor een grotere fles gaan want vaak is dat vullen voordeliger en je hoeft het minder vaak te laten doen. Hier betaal ik voor zowel 500 gr als 2 kilo namelijk 12 euro.
De inhoud van de fles maakt niet uit voor de regulator gelukkig
 
Normaal is Dennerle een goed merk en ook bij een goed merk kun je pech hebben. Ik heb een set van Dennerle destijds via MP gekocht en die doet het al jaren goed.
Ik heb dezelfde Primus 160 van Dennerle, 2 setjes zelfs, en nog nooit en te nimmer problemen gehad.
Andere scapers met dezelfde heb ik er ook nog nooit over gehoord.
 
Ik heb dezelfde Primus 160 van Dennerle, 2 setjes zelfs, en nog nooit en te nimmer problemen gehad.
Andere scapers met dezelfde heb ik er ook nog nooit over gehoord.

Ik vind het een ramp, kan gebeuren helaas. ik heb nu een ander besteld en hoop dat die het gewoon goed gaat doen! :)
 

Terug
Bovenaan