aquariumplanten bij Ikea


Nou die zijn daar lekker hoor. Net als de broodjes hotdog.
Alleen daarvoor ga ik er sporadisch eens langs.
 
Komt hij wel achter als hij voor zijn geld moet gaan werken en alles zelf moet betalen
 
Voor sommige mensen met een smalle beurs kan het natuurlijk wel "duur" zijn.
Maar als je de prijzen gaat vergelijken dan valt het wel mee denk ik zo.
 
Jeroen, Als ik je een tip mag geven. Probeer die bij de Ikea eens ;)
Ik had beter als titel aquariumplanten en hotdogs bij de Ikea kunnen kiezen :D :D.
 
Maar ja ik zie dat ze hier die plantjes toch nog steeds niet hebben, dus dan moet je wat he wil je niet met lege handen naar buiten gaan ;).
 
Middels een mail kun je wel een seintje krijgen als ze weer binnen zijn. Moet hier over een week ongeveer weer te leveren zijn.
 
248227patty776_0_82_20150413_202057.jpg

de planten op de achtergrond komen van de ikea af zo ook de potjes die erin liggen ik heb eens aan de medewerkers gevraagd of ze soms wat potjes over hadden die heb ik toen 10 mee gekregen voor de prijs van 1 plantje de plantjes doen het goed op de plantjes in het midden na die zijn weg
 
jessicapilon zei:
Ja daarom kom ik er ook heel zelden. Ben er nu 3x geweest dacht ik in al die jaren. Het is net een doolhof die je moet doorlopen voordat je eruit kan komen.
Als ik ga dan is het ook nog met de gedachte dat ik er wat te eten ga meenemen.

kom je naar eindhoven als je boven komt kun je binnen door weer naar de lift om naar beneden te gaan helaas moet je dan wel de benedenverdieping helemaal door maar toch het scheelt een halve winkel


ps in groningen hebben ze er nu 74 op voorraad
in eindhoven 84
 
Zoals ik het kan zien is er niets mis met die planten ;).
 
Krijg je ook een schroevendraaiertje er bij om ze in elkaar te zetten?
 
Dan is straks de schroevendraaier duurder dan de planten.
 
Ben ik effe blij dat ik geen inwonende vrouw heb ;). Brrrrrrrrr...Ikea .... :D

John, je hebt wat aangericht. Loopt er morgen weer een man zijn dag te verkloten in de Ikea ;)
 
Tss, die verkopen ook van alles, nog even en we kunnen zelf vissen in elkaar zitten.

Ja John, sst. Straks hoort ze het. Kan ik weer aan die kleffe patatten.
 
Ik heb gewoon een hekel aan Ikea omdat ik geen wijs word uit die tekeningen, en gewoon aan de slag ga en dan van alles overhoud :D
 
Dennis_89 zei:
Kan ik weer aan die kleffe patatten.

Dennis_89 zei:
Ik heb gewoon een hekel aan Ikea omdat ik geen wijs word uit die tekeningen, en gewoon aan de slag ga en dan van alles overhoud :D

Maar goed dat ze die patatten wel kant-en-klaar hebben dan :)
 

Terug
Bovenaan