aquariumplanten bij Ikea


Ga jij ze dan halen? Is niet overral beschikbaar, he. Delft??? Nee.
 
Als ze hier komen wil ik wel even gaan kijken ja. Ik weet niet eens wat het allemaal zijn aan soorten. Ik herken er maar 3 namelijk.
Maar ja ze moeten eerst ook hier te verkrijgen zijn natuurlijk.

Ik dacht dat er mss al leden ervaring hebben met de planten van Ikea.
 
Ik heb die jaren geleden hier in Eindhoven ook al gezien. Er staat niet eens een naam bij, als je dus niet echt op de hoogte bent weet je �berhaupt niet wat je koopt. De naam Vattenrall zegt ook niets, dat is Zweeds voor Waterral, een vogel
 
Ja als je niet zelf weet wat voor plant het is dan weet je het gewoon dus niet. De verkopers zullen het helemaal al wel niet weten.
Die naam zie je op alle potjes dus dat klopt. Nou ja, het is op zich niet duur voor een plantje.
De lfs hier is een dikke euro duurder.
 
Weer een reden om naar de Ikea te gaan :p
De volgende keer als ik naar de ikea ga ga ik er zeker eens bij kijken.
 
Ben gisteren bij de ikea geweest en ik heb niets gezien :(
 
Ik heb nog nooit plantjes daar gezien, maar binnenkort gaan we er heen en dan ga ik eens beter zoeken. Ik wil wel zo'n plantje uitproberen :p
 
Nou, kijk eerst op de LINK. kijk naar je woonplaats.

Niet alle vestigingen heeft ze.
 
Groningen heeft ze al niet op voorraad maar ja misschien komt dat nog.
 
Ik woon vlak bij die in duiven. En die is erg groot en heeft een grote plantenafdeling, daar moet het wel tussen staan denk ik (hoop ik :p )
 
Ja, die is groot.

Maar als jij niet op de LINK kijkt,ga je voor niets.

Niet op voorraad bij IKEA Duiven
 
Marrie98 zei:
Ik woon vlak bij die in duiven. En die is erg groot en heeft een grote plantenafdeling, daar moet het wel tussen staan denk ik (hoop ik :p )

Volgens de site heeft Duiven ze niet op voorraad. Wanneer ik bijv. Heerlen pak dan zie ik dat er wel een voorraad is. Echter niet bij de planten afdeling. De site geeft aan dat de planten te vinden zijn op de afdeling; Woonaccessoires of Showroom. Vraag een medewerker om meer informatie.
 
Nee? Echt niet? Kijk jij dan op een andere link?
Dat zei ik ook toch ook al?
 
Bertus zei:
Nee? Echt niet? Kijk jij dan op een andere link?
Dat zei ik ook toch ook al?

Ach Bertus, we hebben ongeveer op hetzelfde moment gereageerd en mijn reactie was niet eens gericht naar jou. Vrij kinderachtig zo laat op de avond. Het was in ieder geval goed bedoeld. En als we echt pietluttig gaan doen...de afdeling is nog altijd een toevoeging :rolleyes:
 
Ja klopt, hebben ze ��n keer in de zo veel tijd, in ieder geval bij de Ikea in Amersfoort. Heb wel eens een paar planten gekocht daar.

Vond het qua prijs niet echt goedkoper dan bij normale dierenwinkels. Meestal hadden ze iets van 'goudvisbosjes'.
 
Ik heb ze zelf hier nog nooit gezien maar ik vind het dan ook geen leuke winkel om te gaan bezoeken. net een doolhof die je helemaal door moet lopen. Dus voor de lol kom ik er nooit en dan is de kans erg klein dat ik daar de plantjes zie staan.
maar ik hou de link in de gaten en wil er toch eens gaan kijken als ze wel voorradig zijn.
 
Plus,kwaliteit van de spullen en het eten van Ikea vind ik meestal maar matig.
 
Ik kom er dus zelden, maar de balletjes en de hotdogs vind ik erg lekker en zeker niet duur ;)
Maar ja, misschien dat de aquariumplanten van mindere kwaliteit zijn hoor :S.
 
Ik heb er ooit een plant gehaald (lijkt zeer veel op die rechterplant van de link), maar dan wel iets van 5 jaar geleden bij de Ikea in groningen. Ik weet niet hoe het met de prijs zat, of het nou duur of goedkoop was..

Die plant zat in een potje met steenwol en had veel wortels. Het was dat ik toen zelf minder verstand had van planten, want anders had ik hem nu nog. (Het was een koudwater aquarium en in de zomer deed de plant het dus wel en in de winter niet....)

Als de kwaliteit nog even goed is als toen, dan zal ik zeker een gok wagen (;
 
ik heb ze dik een jaar in een vaas gehad! deden het best goed maar was ze zat na een jaar :S
 
Diegene die ik ooit probeerde gingen helaas niet zo lang mee.
Hier in de regio staan ze vaak onder andere planten in een beker.
 
Voor diegene die ze wel kunnen krijgen kun je het voor het geld proberen. De prijs is namelijk zo gek nog niet voor een plantje.
 
Ik koop ze wel bij aquaplantsonline.
1,95 voor bosje Cabomba.

Wil je veel,is het interessant.
Naar IKea rijden is ook 5 euro ,heen en terug.

Die derde pot, heb ik een bak vol van.

klimt gewoon de bak uit.
378925_0_82_dsc_0001.jpg


Had de wortels wat los gehaald ,meer licht onderin.
Zitten ook vuurgarnalen in.
256255_0_82_dsc_0002.jpg


Zal maar een hogere bak maken, zijn wel 60/70 cm hoog.
 
jessicapilon zei:
Voor diegene die ze wel kunnen krijgen kun je het voor het geld proberen. De prijs is namelijk zo gek nog niet voor een plantje.
Precies..
Ze kopen die planten per 'heel erg veel' in.. dus kunnen ze goedkoop aanbieden, zou ik zeker gebruik van maken MITS ik niet een bloedstollende hekel aan IKEA-bezoekjes zou hebben ;)
 
Tja, het is voor mij anders want ik woon er 500m vanaf namelijk.
 
jessicapilon zei:
Tja, het is voor mij anders want ik woon er 500m vanaf namelijk.
Ik heb altijd het gevoel dat ik er noooooit meer wegkom, dat ik gevangen zit, verplicht ben alle paadjes af te lopen, tot aan blaren toe :S
 
Ja daarom kom ik er ook heel zelden. Ben er nu 3x geweest dacht ik in al die jaren. Het is net een doolhof die je moet doorlopen voordat je eruit kan komen.
Als ik ga dan is het ook nog met de gedachte dat ik er wat te eten ga meenemen.
 
Ik heb ooit gehoord van iemand die ging er met zijn vrouw naar binnen, ze raakten elkaar kwijt en hem hebben ze nooit meer terug gevonden :D
 
Nu breng je misschien meer vrouwen op een idee Aquavisie :D ;).
 

Terug
Bovenaan