AFCA 250x70x70


Ok, dan vertekend het Remy. Ik dacht al heb je nu een bodem in de kleur van FC Groningen;)
 
  • Leuk
Waarderingen: AFCA
Mooi allemaal👍
Je hebt eerder gezegd dat afwerking niet belangrijk is omdat het aquarium in de hobbykamer staat maar dat “open gat” leidt m.i. erg af.
Eén plaatje met magneetjes ervoor maakt het zoveel strakker en focust zoveel meer op je prachtbak …. Kijk hieronder wat ik (goed bedoeld hoor) geklungeld heb.
Don’t shoot me… ik ben een bewonderaar….
 

Bijlagen

  • IMG_0583.jpeg
    IMG_0583.jpeg
    838 KB · Weergaven: 39
  • Leuk
Waarderingen: AFCA
Mooi allemaal👍
Je hebt eerder gezegd dat afwerking niet belangrijk is omdat het aquarium in de hobbykamer staat maar dat “open gat” leidt m.i. erg af.
Eén plaatje met magneetjes ervoor maakt het zoveel strakker en focust zoveel meer op je prachtbak …. Kijk hieronder wat ik (goed bedoeld hoor) geklungeld heb.
Don’t shoot me… ik ben een bewonderaar….

Hier ben ik het wel een beetje mee eens 👍 Maar eigen keuze natuurlijk. Hoe vind je de watercirculatie met die externe filters zo?
 
  • Leuk
Waarderingen: AFCA
Mooi allemaal👍
Je hebt eerder gezegd dat afwerking niet belangrijk is omdat het aquarium in de hobbykamer staat maar dat “open gat” leidt m.i. erg af.
Eén plaatje met magneetjes ervoor maakt het zoveel strakker en focust zoveel meer op je prachtbak …. Kijk hieronder wat ik (goed bedoeld hoor) geklungeld heb.
Don’t shoot me… ik ben een bewonderaar….
Geen probleem even goeie vrienden en idd een mooi plaatje(y)
 
Hier ben ik het wel een beetje mee eens 👍 Maar eigen keuze natuurlijk. Hoe vind je de watercirculatie met die externe filters zo?
Op dit moment is er meer dan voldoende circulatie dat kan ik op de 2 chinese filters aanpassen maar daar wacht ik nog even mee ivm het vervuilen van de 4 filters.
 

Terug
Bovenaan