Aanschaf L nummer


Maar juist die kleurtjes ben ik toch meer verliefd op geloof ik.... wat voor temp heeft de L129 nodig? En wie verkoopt die? Ik kan deze nergens vinden namelijk
Hornbqch in amsterdam zag ik ze vrijdag nog.
 
Als je facebook hebt, kun je op de facebookgroep L-nummersplaza een oproepje plaatsen, daar zitten 100derden kwekers


Dank je wel! Ik geloof dat ik dat ga doen!
 
Singel 115, 2497 GS Den Haag
 
Wat ook een leuke zichtbare kleinblijvende soort is, is de LDA016. Erg variabel in kleur en zelfs in mijn bak zie ik ze soms ;-)
 


Ik kwam net online om te melden dat ik er vandaag 1 gehaald heb! L129 dus. Mooi visje

18366C32-69D2-4A7C-8535-040A67A46FB1.jpeg
 
Leuke vis, zelf heb ik er 2 van, die zich mooi onder stenen hebben ingegraven.
 
Van Hornbach den haag?
 
Is gewoon een afgekeurde fire red ancistrus die teveel zwart in zich heeft
Ik denk niet dat we in die discussie moeten belanden, want de meningen zijn daar op de diverse fora en van de diverse kenners erg divers. Want wat is "afgekeurd", misschien zijn het wel A. sp. "Schildpatt" en dan zijn de "fire reds" slechts een uitgeselecteerde kweekvorm. :thumbs:
 
Ik denk niet dat we in die discussie moeten belanden, want de meningen zijn daar op de diverse fora en van de diverse kenners erg divers. Want wat is "afgekeurd", misschien zijn het wel A. sp. "Schildpatt" en dan zijn de "fire reds" slechts een uitgeselecteerde kweekvorm. :thumbs:

Ik moet Nicolientje-W hier in gelijk in geven. Ik hoorde het vaker over LDA016 dat het fire reds zijn. Ook van ervaren lnummer kwekers
 
Leuke vis, zelf heb ik er 2 van, die zich mooi onder stenen hebben ingegraven.


Haha de mijne was gister heerlijk in t vizier tm laat in de avond en nu letterlijk onvindbaar... ik ging al kinken of ie eruit gesprongen was ofzo... maar ingraven kan dus ook..
 
Wateringen! Ik ben m alleen kwijt.. hij lijkt wel verdwenen
Verwonderd mij niets, meest zie ik alleen een staartje onder de stenen vandaan steken :D
 
Je was van tevoren gewaarschuwd... hoop geld voor iets moois wat je nooit tot zelden zal zien...

Haha klopt, ik mopper ook niet
Gisteravond liet ie zich prachtig zien, maakte me meer zorgen of het wel goed met m gaat
 
Haha klopt, ik mopper ook niet
Gisteravond liet ie zich prachtig zien, maakte me meer zorgen of het wel goed met m gaat

Gooi eens een komkommer of een Courgette in ( met een vork dat het zinkt)

savonds dan zie je hem wel denk ik
 
Zelf zet ik dat vast door een houten sateprikker schuin in de grond te prikken door de groenten heen, dan heb je geen metalen in de bak en ik vind het nog netter staan ook.
 
Zelf zet ik dat vast door een houten sateprikker schuin in de grond te prikken door de groenten heen, dan heb je geen metalen in de bak en ik vind het nog netter staan ook.

Goeie! Heb ik ook ergens liggen! Geloof ik.....
 
Gooi eens een komkommer of een Courgette in ( met een vork dat het zinkt)

savonds dan zie je hem wel denk ik

Is het normaal dat de courgette s ochtends onaangeroerd in de bak ligt? Heb het de avond ervoor erin gedaan..
 
Ja want lang niet ieder L-nummer is ermee bekend dat dat voer is en kun je beter overstappen naar algentabletten, spirulinatabletten en dergelijke
 
Ja want lang niet ieder L-nummer is ermee bekend dat dat voer is en kun je beter overstappen naar algentabletten, spirulinatabletten en dergelijke

Daar komt ie ook niet voor
 
Hoelang heb je hem nu en hoe warm is je bak? als L-nummers niet eten zijn de omstandigheden niet goed, 1 daarvan kan zijn datie te koud zit

25 graden, een week.
 
Oke, ja dat is eigenlijk de ondertemperatuur waarbij die zich niet echt comfortabel voelt, zou de bak 1 graad warmer maken
 

Terug
Bovenaan