400 liter Zuid Amerika van Chef


Inmiddels heb ik de groep van 9 Biotodoma Cupido uitgedunt naar 5 stuks.
Dit was eigenlijk wel noodzakelijk. Naarmate de Cupido’s groter werden, merkte ik dat 1.50 m toch wel echt te klein was.
Nu met 5 exemplaren gaat het prima.
Wel wat gejaag af en toe, maar het blijven cichliden natuurlijk.

Hieronder ff snel twee fotootjes geschoten met mijn telefoon. Leuk om het verschil te zien met 2.5 maand geleden.

792CE9E0-0B9D-42FC-94DC-61DB9B07C5BC.jpeg
89591C57-FD8E-476D-A6B4-3DD90EF35BFC.png
 
Prachtige bak. Perfecte combinatie van schuilplaatsen en open zwemruimte, waar je vissen dankbaar gebruik van maken. Erg mooi.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chef
Mooie bak :) Mag ik vragen welke achtergrond je gebruikt?
 
Mooie rustige bak. Ben vooral enorm fan van je nanno's
 
  • Leuk
Waarderingen: Chef
@sander058 bedankt! De planten tot aan de oppervlakte zijn de Hydrocleys Nymphoides, oftewel de Zuid Amerikaanse waterlelie. Ben daar zelf ook heel erg blij mee! Het is een makkelijke plant en vermeerderd redelijk snel. Duurde bij mij wel een goed half jaar voordat ik uitlopers kreeg.

@ZombieRofl ik heb de Slimline Amazonas achtergrond van BTN in m’n bak zitten. Ik heb deze expres ondersteboven in m’n bak gekit omdat ik vind dat ie dan mooier tot z’n recht komt.

@Killerfish de Eques zijn inderdaad erg leuk!! Zat er over te denken om ze er uit te halen, maar nu m’n Cupido’s groot beginnen te worden scholen ze echt waanzinning en zijn ze een stuk levendiger. Hoe ze tussen de lelies door gaan is heel leuk om te zien. Ik denk er nu zelfs over om de school verder uit te breiden met 10 - 15 stuks er bij.
 
Supermooie bak heb je draaien Chef en je had gelijk wat de oto's betreffen ik heb het nu pas gelezen je antwoord vandaar mijn late reactie.:thumbs:
 
@ZombieRofl ik heb de Slimline Amazonas achtergrond van BTN in m’n bak zitten. Ik heb deze expres ondersteboven in m’n bak gekit omdat ik vind dat ie dan mooier tot z’n recht komt.

En voor het plakken kan je ook Action lijm gebruiken? Kitspuit?
 

Terug
Bovenaan