200x70x70 van tuinkabouter


Wow wat een lens (ff gegoogeld) dat zijn beste prijzen die ze daarvoor vragen.
Een oxidator is niks technisch aan is pure chemie.

Mooie bak
 
Wow wat een lens (ff gegoogeld) dat zijn beste prijzen die ze daarvoor vragen.
Een oxidator is niks technisch aan is pure chemie.

Mooie bak
Dat zeg ik, ik heb hem gescoord voor een mooie prijs :p
Nieuwprijs is het mij niet waard, en daarbij komt dat het me veel te lang duurt voordat ik zo’n bedrag heb gespaard :p
 
Mooi Wouter!

Ik heb geen oxydator meer in het aquarium.
Het ding werkte wel goed, met mijn te krappe filters. Betere afbraak van zooi.

Maar sinds ik mijn monsterfilter op het aquarium heb, weet ik wat echt helder water is.
Zelfs na het voeren, blijft het helder.

En dat komt denk ik doordat in 1 bak van de nieuwe filter al meer filtermateriaal gaat, dan in mijn gehele oude filter.
Massa is kassa.
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup
Mooi Wouter!

Ik heb geen oxydator meer in het aquarium.
Het ding werkte wel goed, met mijn te krappe filters. Betere afbraak van zooi.

Maar sinds ik mijn monsterfilter op het aquarium heb, weet ik wat echt helder water is.
Zelfs na het voeren, blijft het helder.

En dat komt denk ik doordat in 1 bak van de nieuwe filter al meer filtermateriaal gaat, dan in mijn gehele oude filter.
Massa is kassa.
Dan heb je nog nooit gezien wat voor verschil een rollermat maakt.
Qua hoeveelheid media heb ik denk ik wel meer dan genoeg
 
Man man man wat een genot om naar te kijken. Erg mooie bak!!!
 
mooie bak zo
je ziet dus wel bij de uitlaat de stag horn zou daarom wat planten in de sump zetten voor aan want ze slaan de nitraat cyceel over planten boven water zijn beter in het opnemen van amonia dan nitraat
lucht pompje in je bak hangen kan ook veel goeie dingen doen je hebt van die kleine die geen geluid maken
 
Man man man wat een genot om naar te kijken. Erg mooie bak!!!
Dankje
mooie bak zo
je ziet dus wel bij de uitlaat de stag horn zou daarom wat planten in de sump zetten voor aan want ze slaan de nitraat cyceel over planten boven water zijn beter in het opnemen van amonia dan nitraat
lucht pompje in je bak hangen kan ook veel goeie dingen doen je hebt van die kleine die geen geluid maken
Ga ik niet doen.
Ik ververs 1x per 2 weken 25% omdat ik anders helemaal geen voeding over houd.
 
Welke parameter wil je weten?
loopt je ppm op of niet?
hier blijft dat gewoon eigelijk zelfde als het water waar ik mee ververs en dan heb je het over weinig voeding maar planten groeie is gewoon mogelijk
 
loopt je ppm op of niet?
hier blijft dat gewoon eigelijk zelfde als het water waar ik mee ververs en dan heb je het over weinig voeding maar planten groeie is gewoon mogelijk
De ppm van welke parameter?
NO3, PO4, tds, kh, gh?
 
meter in het water steken
 
meter in het water steken
Tja alles goed en wel maar van die ho2 had ik nog nooit gehoord en ik vindt het ook wat ver gaan hoor. De hobby moet leuk blijven en of dit te meten is dat weet ik niet maar ik vindt er niets over maar ik denk dat dit ook wat over the top is zeg maar.
 
heb het verkeerd gegoogeld vermorgen maar me vraag is gewoon duidelijk wat ik vraag hoor bijdehante figuren
 
heb het verkeerd gegoogeld vermorgen maar me vraag is gewoon duidelijk wat ik vraag hoor bijdehante figuren
Iets brengt intern bij mij de trol naar boven. maar ik hou mij in.

blijkbaar is je vraag duidelijk, maar niet van toepassing of niet interessant, of mensen weten het niet.
 
Iets brengt intern bij mij de trol naar boven. maar ik hou mij in.

blijkbaar is je vraag duidelijk, maar niet van toepassing of niet interessant, of mensen weten het niet.
laat je effe lekker gaan joh hou je vooral niet in:)
 
Zal best, maar zowat alle parameters worden gemeten in PPM.
PPM is een maat eenheid, geen parameter
het is nie relevant want me vraag was wat de ppm van je water was en da begrijp je in een keer niet.
ik heb me garnalen op 3 verschillende parameters zitten maar dat is helemaal niet relevant met algen
 
Is me allemaal te moeilijk maar ik ben ook niet lang genoeg naar school geweest en ik heb dan nog een TDS meter dus dat maakt het nog ingewikkelder TDS naar ppm omzetten pffff
 
het is nie relevant want me vraag was wat de ppm van je water was en da begrijp je in een keer niet.
ik heb me garnalen op 3 verschillende parameters zitten maar dat is helemaal niet relevant met algen
je kan de PH, EC, CF, TDS, ORP allemaal meten van je water, ik heb geen flauw idee welke je wil weten.... ps ook geen flauw idee wat ze allemaal betekenen
 
je kan de PH, EC, CF, TDS, ORP allemaal meten van je water, ik heb geen flauw idee welke je wil weten.... ps ook geen flauw idee wat ze allemaal betekenen
ORP word uitgedrukt in mV, EC in s, CF zegt me ff niks
 
het is nie relevant want me vraag was wat de ppm van je water was en da begrijp je in een keer niet.
ik heb me garnalen op 3 verschillende parameters zitten maar dat is helemaal niet relevant met algen

Veel waterwaarden worden gemeten ín PPM. (Bijvoorbeeld 10 ppm nitraat en 1 ppm fosfaat).
 
weet ik lizzerd ik vraag naar de totalen waarden ik meet de rest niet want das nie nodig hier laats nog proberen uit leggen in een topic over meten
Jamaar jou uitleg is voor ' gevorderden ' en de meeste onder ons zijn pas ' beginnelingen ' , dus hopend op jou begrip .
 
weet ik lizzerd ik vraag naar de totalen waarden ik meet de rest niet want das nie nodig hier laats nog proberen uit leggen in een topic over meten
heb je nou echt een plaat voor je kop? wat wil je weten? welk parameter? PPM van wat? TDS EC wat wat wat?
Amsterdam Wtf GIF by Videoland
 
weet ik lizzerd ik vraag naar de totalen waarden ik meet de rest niet want das nie nodig hier laats nog proberen uit leggen in een topic over meten
PPM is geen waarde, het is een eenheid. Parts per million.
Van welke waarde wil je het meetresultaat in PPM?
 

Terug
Bovenaan