Opstart probleem bioloog


Daarom is dit forum ook zo lekker als je het ff niet weet is er altijd wel een ander die je helpt, ik zeg met ze alle komen we er wel.:)
 
Oh, overheen gelezen! Bedankt voor je hulp! Ik heb de eerste 2 schotten eruit gekregen. Wat een kl*ten werk. Mijn bioloog staat al, dus ik moet half in de kast schotjes eruit roppen. Maar nog 1 te gaan.
Morgen maar doen, en dan ook vast zetten.

Ze stonden dus 1 cm hoog (van de bodem) en 1 cm tussen de 2 'kier' van de 2 ruiten. Heel wat anders dan gebruikelijk.

Ja dan krijg je weinig flow, ik ben benieuwt straks dat word een sterker pompje kopen haha
 
Heb met verbazing zitten lezen. Slecht gebouwd zeg. Is er niets mogelijk met garantie? Want dit is een gevalletje van niet functionerend product afgeleverd.........
 
Heb met verbazing zitten lezen. Slecht gebouwd zeg. Is er niets mogelijk met garantie? Want dit is een gevalletje van niet functionerend product afgeleverd.........

Ja, ik heb er ook over na gedacht. Heb ook een mail gedaan en heb antwoord gekregen om het op te lossen. Maar dat advies is minder goed dan wat ik hier krijg. Als het een echt groot bedrijf was had ik het ook zeker gedaan.
Maar het is zo'n klein bedrijfje die mij zeer vriendelijk hebben geholpen, ook met een bodem aanzuiging via het bioloog. En wil absoluut niet dat mijn bioloog er uit moet ofzo. Ik doe het zelf wel, gaat beter denk ik...
 
Schot 1 zit er weer in. Heb erg veel ruimte aangehouden. 7cm hoog en 4,5cm breed, omdat er toch alleen maar matten in vak 1 komen. Die blijven wel liggen. \

Voor meer details kijk in mijn fotoboek (zie onderschrift).
IMG_9066.JPG
 

Terug
Bovenaan