Fotoalbum van Cédric Vleminckx


Zonet het Belgisch Groen gesnoeid, en hout toegevoegd.

IMG_5301.JPG


IMG_5302.JPG
 
Oude SD-kaart is hersteld. Mijn vorige foto's heb ik terug, die bestonden vooral uit detailfoto's en close-ups. Hier al twee fotootjes als voorsmaakje, binnenkort een vervolgdeel.

IMG_5220.JPG


IMG_5224.JPG
 
Ziet er leuk uit Cédric.
Ik zou wat aan de rechter kant doen, vind de interne filter teveel opvallen.
Ik zou de Javavaren op dat stuk hout bevestigen omdat de wortels van Javavaren gemaakt zijn om zich vast te hechten aan hout, steen oid.
Zo kun je ook gelijk de interne filter een beetje uit zicht houden.
Of je kunt een mooie bos Belgisch groen ervoor zetten, gewoon de snoeisel in de grond drukken.
 
Bedankt Memmo. Ik zal kijken als ik voor wat opvulling kan zorgen voor het filter, doel is ook om alle techniek na verloop van tijd zoveel mogelijk weg te werken;).
Lat ik het nu maar even lekker groeien en zien wat er van komt;).
 
Ziet er leuk uit. Zou idd de javavaren uit de grond halen, deze gaat het anders wellicht niet lang overleven. Ik heb in mijn bak ook alle varens op het hout gebonden, zoals je wellicht al gezien hebt. Na een verloop van tijd zit het vast, al kun je het in het begin ook vastzetten met visdraad ofzo. Ik had bij mijn stuk hout het geluk dat er genoeg plekjes waren om de planten tussen te stoppen en vast te klemmen tussen spleetjes enzo. Lijkt niet echt te kunnen bij jouw stuk, maar mss ook wel. En idd; zo ben je het filter ook mooi kwijt, de varens hadden bij mij de neiging vrij snel te groeien
 
Ik zou de Javavaren op dat stuk hout bevestigen omdat de wortels van Javavaren gemaakt zijn om zich vast te hechten aan hout, steen oid.

Ik dacht dit ook al te zien en op een stuk Lavasteen binden werkt ook erg goed hier. Maar op het hout kan het ook. Bak gaat de goede kant op Cedric:thumbs:.
 
Inderdaad, dat ook al. Daar heb ik nu ook die foto als profielfoto;).
En binnen twee jaartjes zie je me als vrijwilliger bij de AF-stand:thumbs:.
 

Terug
Bovenaan