Zwarte stenen worden groen


A

AquaHugo

Guest
Wie kan mij helpen? 02 staat op 30 bellen, oppenvlakte filter, Juwel filters 300, uv filter en een Nano +. Licht van Juwel staat op fabrieks instellingen - 20% sterke.

20180309_172756.jpg
 
Aangezien ik ook zwarte kiezels heb in mijn kleinste bak en ik dit fenomeen niet heb ga ik dit topic toch volgen.Succes alvast.:thumbs:
 
02 staat op 30 bellen,


De co2 bedoel je denk ik;).

Zoals Ben al zegt kunnen we misschien iets met de waterwaarden en wat info over de bak en de verlichting en wat je toevoegt aan voeding. Heb je ook nog een totaaltje van de bak?
 
Welke waarden heb je nodig? Ik heb nu alleen een papieren staafje.
Haha, ja CO2 bedoel ik ja.
qk0u21c71

Voeding Visvoer granulaat fijn 100 ml en één keer per week van Dennerle PlantElixir
(late reactie doordat ik mijn ww reset aanvraag niet kreeg).
u6uhz93p69zs
 
Ik vind dit helemaal geweldig, zonder planten toch een groene bak! Foto is helaas niet echt scherp, lijkt wat mos-achtig.
 
Het lijkt er op dat de bak in een serre o.i.d. staat met heel veel omgevingslicht.
 
Het zijn iets wat oudere foto's maar de inhoud is hetzelfde. Hij staat in de woonkamer tegen een muur 30% en 70% tegen het raam. Licht van Juwel staat op 80% ipv de standaard 100%. De gordijnen en de vouwgordijnen staan vaak naar beneden i.c.m. geregeld het zonnescherm uit.
 

Terug
Bovenaan