Zwarte achtergrond Aquarium


Incomsys

New member
Lid geworden
31 juli 2022
Berichten
2
Ik heb een zwarte wandfolie achtergrond gehaald bij de bouwmarkt. Niet per se voor glas, maar echt voor meubels. Is wel beide kanten lak zwart. Ik heb het er keurig op gekregen alleen aan de binnenkant is het zwarte lak opeens lichter geworden en je kunt het vocht zien van het aanbrengen. Dit gaat ook niet weg.

Misschien een overbodige vraag, maar had ik beter zwarte achtergrondfolie kunnen gebruiken die voor aquariums worden aangeboden. Is dat anders dan die meubelfolie van de bouwmarkt? Dat de aquariumfolie dus niet lichter wordt en met vochtplekken aan de binnenkant van het aquarium? Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Zijn die vochtvlekken geen luchtbellen/vlekken?
Of klein gaatje prikken met een speld en wegwrijven?
Anders zou i.p.v. Folie ook zwarte schoolbordverf kunnen aanbrengen voor een egaal kleur zwart.
 
Veel handiger is zwarte latex gebruiken en de achterkant aan de buitenkant ermee verven (met een schuimroller opbrengen anders zie je strepen) en is ook vrij makkelijk weer te verwijderen
 
Zie het verschil niet kwa verfmethode, schoolbordverf breng je ook eenvoudig met een rolletje aan.
 
Zie het verschil niet kwa verfmethode, schoolbordverf breng je ook eenvoudig met een rolletje aan.
Mijn reactie was niet op jou reactie maar op de openingspost, pas later zag ik jou reactie
 
Ik maak er niet teveel woorden aan vuil maar met die posters heb ik altijd ruzie en een hoop ellende met bubbels en bellen en ik begin er niet meer aan.
Ik heb er destijds al veel in de kliko gedonderd.
 
Mijn achtergrond heb ik gewoon met ducttape verplakt, lol.
 
Mijn achtergrond heb ik gewoon met ducttape verplakt, lol.
scratch tape GIF by Choisis ta route / Choose your way
 

Terug
Bovenaan