zwart zand


Ik denk niet dat dit gemaakt is om langdurig in water te liggen. Heb al heel wat LFS afgestruind en bij meerdere ben ik zwart aquariumzand tegengekomen. Was niet eens abnormaal duur
 
Bij de Hornbach verkopen ze ook zwart zand en is een stuk goedkoper,dacht iets van 8 euro per 5 kg.
 
Probleem, hornbach is half uur rijden, wil wel op de fiets, maar wielrennen met 5 kg op je rug is niet heel prettig,
Waar staat LSF voor? Ik ga er zo naar toe en maar eens even kijken wat ze hebben.
 
Seabait zei:
Bij de Hornbach verkopen ze ook zwart zand en is een stuk goedkoper,dacht iets van 8 euro per 5 kg.
Niet alleen goedkoper. Erg fijn spul en over andere zwarte zandsoorten heb ik geregeld narigheid gelezen. Over het hornbach zand nog nooit.

dschaap zei:
Probleem, hornbach is half uur rijden, wil wel op de fiets, maar wielrennen met 5 kg op je rug is niet heel prettig,
Ik heb eens een half uur in de regen gefietst met 25 kilo zand voor in het aquarium op mijn rug. Je moet er iets voor over hebben. Bij die Hornbach komt trouwens ook een bus (vanaf Zuidplein).

~ Ivo
 
Ik ook niet.
Fietsen naar de hornbach word 1 uur, maar wel respect
 
Ja, ik zie nog wel, 20 november opent hier 0, 7 km vandaan een grote hornbach, dus haal het daar wel #Nieuwekerk aan de ijssel
 

Terug
Bovenaan