Zoetwaterschol


Nogmaals het verzoek om ontopic te blijven en om respect te tonen conform om reglement. Wanneer hier geen gehoor aan wordt gegeven dan zullen we verdere stappen moeten ondernemen als Beheer.
 
Nou gaat het tenminste ergens over.
En je kunt altijd op de website van groothandel ruinemans vissen spotten en die kun je dan bij de bestelling bij je lokale petsplace mee laten komen en ze in hetzelfde verzonden zakje meekrijgen.
 
Nou gaat het tenminste ergens over.
En je kunt altijd op de website van groothandel ruinemans vissen spotten en die kun je dan bij de bestelling bij je lokale petsplace mee laten komen en ze in hetzelfde verzonden zakje meekrijgen.
Dat is dan weer een goeie tip Edwin. Bedankt!
 
Nou gaat het tenminste ergens over.
En je kunt altijd op de website van groothandel ruinemans vissen spotten en die kun je dan bij de bestelling bij je lokale petsplace mee laten komen en ze in hetzelfde verzonden zakje meekrijgen.
Je vergeet jarathanašŸ‘ŒšŸ¼
 
Aan welke bedrijven levert Jarathana dan inderdaad? Bij mij hier is het bij pets place ook ruinemans
 
Aan welke bedrijven levert Jarathana dan inderdaad? Bij mij hier is het bij pets place ook ruinemans
Ik weet niet precies aan welke winkels ze leveren maar wel aan een groot aantal en de lfs hier heeft ook daar ingekocht of doet dat nog.
Je kan bij elke lfs vragen bij wie ze inkopen denk ik.
 
Ja het is jammer dat je hun prijzen als particulier niet kan zienā€¦ maar ruinemans vissen zijn ook goed!
 
Ja het is jammer dat je hun prijzen als particulier niet kan zienā€¦ maar ruinemans vissen zijn ook goed!
Ik denk dat dit voor veel zaken geldt. Als je bv een tv koopt bij bedrijf X dan weet je ook niet wat die er inkoop voor heeft betaald lijkt me.
Ruinemans verkoopt niet aan partikulieren en een lfs die daar inkoopt kan de prijzen wel zien denk ik.
 
Nee snap ik, is puur uit interesse ter vergelijking!
 
Nee, bedoel economische interesse. Hoeveel winst een winkel op die visjes maakt.
 
Sorry maar als je zo denkt dan denk ik dat je hier op het forum niet veel vrienden overhoudt.

Als kenners nee zeggen en jij toch ja, met je ā€¦. Ik denk beperkte kennis, dan is het snel klaar voor je en zullen er weinig reacties meer komen op je vragen omdat het dan verspilde energie is. Want we hebben her hier op het forum wel over het welzijn van levende dieren.
Nou. Geen idee hoe jij dit ziet. Maar ik zie mensen uit een forum niet als mijn vrienden. Ook niet als ik er goed contact er mee heb. Maar dit terzijde.

Over geheel heb je een punt.
Dus top
 
Hallo allemaal, even een update! Ik ga me aan mā€™n woord houden zoals ik had beloofd en dus ga ik wat dingen veranderen. Mijn clownbotia is eruit. Heb iemand anders en blij mee gemaakt met een grotere bak. Daarnaast ben ik nu plantjes aan het stekken, zodat ik vollere grotere bossen krijg en daarna kan ik meer zwemruimte gaan creĆ«ren door de vissen. Ik heb op de sumatranen na nu alle schoolvissen in een schooltje van 5+. Voor mijn sumatranen ben ik nog inactief opzoek, maar ik zie geen tekenen van ā€˜etterā€™ gedrag. Ze zwemmen altijd vredig met zā€™n tweeĆ«n en zijn nooit vervelend tegen elkaar of andere vissen. Misschien heb ik dan geluk gehad? Maar goed, welke tips hadden jullie nog meer voor mij? Ik ben door alle topics even het overzicht kwijt. De ancistrus is ook een streep doorheen gezet!
 

Terug
Bovenaan