zijn dit wormen


G

guppie100

Guest
225135guppie100_0_82_img_20160122_1713441171.jpg
 
ik zal het dan maar uitleggen het zijn slierten die bewegen zijn dat wormen rood en zwart maar liggen steeds op me planten wat moet ik nu doen en ook een witte
 
ik vind ze ook wazig maar eten de vissen zelf de wormen op na een tijdje
 
dus diepvries geven en eten ze ook tegelijk de wormen op
 
Ik geef meestal levende muggelarven maar wie weet werkt het. Hoeveel heb je er in de bak dan en sinds wanneer.
 
C�dric Vleminckx zei:
Een beetje wazige foto's, maar zoals John al gezegd heeft, je kan altijd eens proberen met diepvriesvoer, he
zal ik doen binnenkort
 
De vraag is "zijn dit wormen?"

vervolgens wordt geschreven over wat men voert
en er worden voedingsadviezen gegeveven...
nog nadat eerst is geschreven dat foto's te wazig zijn...

elke logica ontbreekt hier :stars:
 
Ik denk dat als je op een goed gefundeerd antwoord + advies zit te wachten, je het best zelf eerst wat werkt aan je vraagstelling. Probeer 1 wat duidelijkere foto's te maken, vermeld (voor degene die het niet weten) wat je bestand is + afmetingen bak, zodat men genoeg info heeft om jou ook een advies te geven waar je iets aan hebt.
+ Start niet meteen een ander topic als je op dit topic geen antwoord krijgt, probeer eerst eens eventjes uit te vissen WAAROM Je op dit topic geen antwoord krijgt, pas deze dingen aan en start dan pas een nieuw topic.
Want op deze manier zul je niet veel respons meer gaan krijgen van de andere forumleden en zul je niet echt au serieux worden genomen, heb ik zo het gevoel.
En nog een raad, denk even 2 keer na over je post ipv na elke zin op 'versturen' te drukken, zal waarschijnlijk ook helpen.

Zelf zou ik begot niet weten wat jij daar in je bak hebt, dat ding op de raam lijkt me eerder gewoon een zeer jong slakje & dat langdradig ding op de plant lijkt voor mij eerder op een uitwerpsel van je vis wat er te lang is blijven liggen...
kortom... te weinig info voor advies waar jij iets aan hebt.
 
sorry maar de tja de foto`s waren niet duidelijk kwam lat er achter
 
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
sorry maar de tja de foto`s waren niet duidelijk kwam lat er achter

Kan je misschien nog eens een goede foto nemen (morgen he ;) ) zodat we het wat beter kunnen zien :) ?
nee kan niet sorry dan zal die denk ik ook wazig zijn
 
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
sorry maar de tja de foto`s waren niet duidelijk kwam lat er achter

Kan je misschien nog eens een goede foto nemen (morgen he ;) ) zodat we het wat beter kunnen zien :) ?
nee kan niet sorry dan zal die denk ik ook wazig zijn

Ok�, is niets, dan zal het morgen gokken worden ;)
 
heb je r al eens eentje uit het water proberen te halen? Dan kan je toch beter zien wat het is.
 
Bericht aangepast n.a.v. aanpassing felix hierboen en zoals aangekondigd hieronder
 
Ja heb de reactie al veranderd een minuutje erna want vond het ook niet redelijk van mezelf. Omdat deze reactie eerder gedreven werd o.b.v. een ander motief ;) bent er wel snel bij he. Heb em aangepast en bijgeschaafd, tong ingeslikt.
 
Mascha&Ivo zei:
De vraag is "zijn dit wormen?"

vervolgens wordt geschreven over wat men voert
en er worden voedingsadviezen gegeveven...
nog nadat eerst is geschreven dat foto's te wazig zijn...

elke logica ontbreekt hier :stars:

Ik weet niet op welke post deze reactie is bedoeld maar ik heb niet meer willen zeggen dat wanneer ik rode of witte muggelarven voer dat ze dan vrij snel worden opgegeten. Dit om duidelijk te maken dat de "wormen" van de TS ook waarschijnlijk wel snel weg zullen zijn. Het was geheel niet bedoeld als voedingsadvies.
De TS gaf daarna aan dit ook dan te willen proberen, en ja wie weet zou met het geven van muggelarven de bedoelde "wormen" ook worden opgegeten.
Maar er werd niet gevraagd naar een voedingsadvies en zo was mijn post dan ook niet bedoeld in eerste instantie ;).
De TS stelde deze vraag/opmerking en daar heb ik op gereageerd;
ik vind ze ook wazig maar eten de vissen zelf de wormen op na een tijdje
 
ik heb net diepvries gegeven kijken of dat werkt morgen speur ik even de wormen op
 
het is opgelost ga even een report doen bedankt voor jullie opmerkingen
 

Terug
Bovenaan