zijn dit een goed stel aquarium vissen


Jones zei:
Een gevorderde ziet eerder wanneer het fout dreigt te gaan en kan dan ingrijpen, dus dat maakt zeker verschil.
Ah ja? Ben jij continu aan het opletten of je vissen niet met elkaar in de clinch gaan? Ik in ieder geval niet. Dus kun je ook niet ingrijpen als het fout gaat. Ik vind het totaal nergens op slaan.

Ik heb ondertussen bijna 25 jaar ervaring met aquaria. Ik heb - zoals de meesten - geleerd met vallen en opstaan. Maar ik weet ��n ding heel zeker: je hebt nooit 100% controle op de gang van zaken. Je kunt zoveel mogelijk risico's beperken, maar in zo'n beperkte omgeving als een aquarium werkt dat niet altijd. Hoe groot je aquarium ook is.

To the point: ik zou in een 120 cm aquarium kiezen tussen ��n van de twee gouramis. Vooral omdat het mooier is �n omdat je volume sowieso beperkt is.
 
Natuurlijk heb je nooit 100% controle, maar een beginner trekt pas aan de bel als het serieus fout gaat terwijl een gevorderde dan al de nodige stappen ondernomen heeft of in ieder geval weet wat hij moet doen. Daarbij heeft een gevorderde meer inzicht in hoe het aquarium ingericht dient te worden om ervoor te zorgen dat de bewoners vredig samen kunnen leven.
 
Jones zei:
Natuurlijk heb je nooit 100% controle, maar een beginner trekt pas aan de bel als het serieus fout gaat terwijl een gevorderde dan al de nodige stappen ondernomen heeft of in ieder geval weet wat hij moet doen. Daarbij heeft een gevorderde meer inzicht in hoe het aquarium ingericht dient te worden om ervoor te zorgen dat de bewoners vredig samen kunnen leven.
Al ooit aan gedacht dat dodelijke gevechten wel redelijk snel kunnen gaan? Ik ga werken. En ga jij nooit op reis? Binnen de acht uur zou het zomaar kunnen dat er een het loodje legt in een gevecht. Laat staan als je 2 weken op reis bent.