Wormpjes?


I

Ish

Guest
Hallo allemaal.

Mijn bakje draait vanaf 8 januari in, en sinds vanmorgen zie ik af en toe een soort wurmpje omhoog kronkelen, en nu zijn het er een paar geworden, wie kan mij zeggen wat dit is?
Het is wittig, en ongeveer 4a5 mm groot.
Heb dit ook in de bak van mijn vader nooit gezien, en hopelijk is het niet iets naars.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Ish
 
Opstartwormpjes. Gaan vanzelf weer terug. hoor Ish.
Ongevaarlijk.
 
Hoi Bertus.

Hemeltje lief wat ben ik blij, het is dat je zover weg woont, maar zou je een dikke knuffel willen geven.
zag het al helemaal voor me, alles leeghalen en overnieuw beginnen, maar dat hoeft allemaal niet, nog 1 week en dan mag ik mijn 1ste 5 kleine schatjes gaan halen, ik begin met koperzalmpjes, vind de lichtblauwe puntjes op de vinnen, zo beeldig.
Bertus een warme :smitten:
 
Wacht maar tot je weet hoe Bertus eruit ziet dan denk ik dat je het bij een virtuele hand geven zal laten ;)
 
Seabait zei:
Wacht maar tot je weet hoe Bertus eruit ziet dan denk ik dat je het bij een virtuele hand geven zal laten ;)
Bertus een warme?? Douche? :regen:

Nou,Knapper toch wel,dan jij.Jhonny Boy.

Heette vroeger,de Prins op het witte Paard.
Is verbasterd naar Bertus. ;) :thumbs: :koffie:
 
Stond Bertus niet in het "smoelenboek"?
Dat was toch die bouwvakker?
En die mensen hebben het al zo beroerd tegenwoordig, dan is het toch aardig dat er nog iemand is die de man wil knuffelen.
Of heb ik het nu helemaal mis, en glijden jullie van de stoel van het lachen, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, kijk naar mijn motto!!!

Liefs ook voor jullie.
Ish
 
Bertus zei:
Heette vroeger,de Prins op het witte Paard.
Is verbasterd naar Bertus. ;) :thumbs: :koffie:

Ja vroeger Bertus,die goede ouwe tijd....
Nu lijk je met je kale kop en rimpels meer op dat ding wat onder een paard hangt hoor! :D
 
O,Daarom durf jij je niet te laten zien.

Dat je teveel op mij lijk.hahahahaha
 
Opstartwormpjes dus... die gaan vanzelf idd weg! :juggle:
 
Ja, als er visjes ,of wat in zitten,worden ze opgegeten.
 
ieder geval hartelijke dank voor deze opbeurende woorden, ga zo blij mijn "mandje" in.
Als de visjes volgende week komen hebben ze aardig wat te snacken.
gezellige avond allemaal.
Ish
 
Zo is het,IsH.

Een dag niet gelachen,....
 
Hahaha :D

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.

Dat is mijn motto ook :)
 

Terug
Bovenaan