witte pluisjes


Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Enchiridion

Guest
9z1ub9u

Een jonge oranda heeft een wondje en ernaast een wit pluisje. iemand een idee wat dit is en of het zorgelijk is? Een jonge goudvis heeft het ook.
 
Het lijkt mij een soort van plukje schimmel. Misschien moet je eens kijken op Bassleer.com bij de visziekten. Daar staat ook waarmee je kunt behandelen.
 
Bedankt.
De grote witte sluierstaart is een beetje apathisch en een jonge goudvis die samen met ze zat lijkt het ook te hebben.
 
Nu lijken alle pluisjes weer weg toen ik net voederde. Bizar.
 
Ok, ik zou het wel even goed in de gaten houden voor alle zekerheid.
 
zeker want die zilveren grote sluierstaart zwemt de hele tijd stationair. Nogal apathisch.
 
Bij de ene is het weg en vandaag heeft de andere orande een puist tussen rug en vin met 1 wit sprietje. Kinderziektes bij orandas?
 
Nope. Je bak is overvol en je filters overbelast, je vissen gestressed en daardoor gevoeliger voor ziekten.
 
Sterrekind zei:
Nope. Je bak is overvol en je filters overbelast, je vissen gestressed en daardoor gevoeliger voor ziekten.
blijkt dus onzin te zijn.
De witte pluisjes zijn meestal na een dag of twee weg en gewoon kleine verwondingen. Niks ziektes.
Ik heb met iemand bij biologie gepraat en ga uit beleefdheid niet herhalen wat hij over aquaforumgebruikers en de informatie op het Internet zei.
 
Enchiridion zei:
Sterrekind zei:
Nope. Je bak is overvol en je filters overbelast, je vissen gestressed en daardoor gevoeliger voor ziekten.
blijkt dus onzin te zijn.
De witte pluisjes zijn meestal na een dag of twee weg en gewoon kleine verwondingen. Niks ziektes.
Ik heb met iemand bij biologie gepraat en ga uit beleefdheid niet herhalen wat hij over aquaforumgebruikers en de informatie op het Internet zei.

Enchiridion, zout jij eens lekker op zeg. Zo te horen heb jij geen enkel idee waar je over praat. Ik heb ook een tijdje biologie gestudeerd, maar wij kregen NIKS mee over de verzorging van goudvissen/sluierstaarten, terwijl ik nog eens naar die richting toe studeerde. Wat jij nu uitkraamt is gewoon dikke bullshit.
 
Enchiridion zei:
Sterrekind zei:
Nope. Je bak is overvol en je filters overbelast, je vissen gestressed en daardoor gevoeliger voor ziekten.
blijkt dus onzin te zijn.
De witte pluisjes zijn meestal na een dag of twee weg en gewoon kleine verwondingen. Niks ziektes.
Ik heb met iemand bij biologie gepraat en ga uit beleefdheid niet herhalen wat hij over aquaforumgebruikers en de informatie op het Internet zei.

Wat ben jij stoer zeg.

Report die hap
 
Enchiridion zei:
Sterrekind zei:
Nope. Je bak is overvol en je filters overbelast, je vissen gestressed en daardoor gevoeliger voor ziekten.
blijkt dus onzin te zijn.
De witte pluisjes zijn meestal na een dag of twee weg en gewoon kleine verwondingen. Niks ziektes.
Ik heb met iemand bij biologie gepraat en ga uit beleefdheid niet herhalen wat hij over aquaforumgebruikers en de informatie op het Internet zei.

Ook zo iemand, die wij hadden, bij Biologie?

Nam Schildpad eieren mee, ware al een jaar oud.
Had het ook gezegt,tegen hem.

Gaat hij voor de klas laten zien, hoe Flexibel de eieren wel zijn.

Niet dus, waren stinkeieren.

Handig, Biologie leraren.

En dan ga jij daar wat aan vragen.

""Ik heb met iemand bij biologie gepraat en ga uit beleefdheid niet herhalen wat hij over aquaforumgebruikers en de informatie op het Internet zei.""?

Nou, dan is het een Grote zak, die nog minder weet dan jij.
 
Biologie op de middelbare school is een lachertje, zaken worden zo versimpeld uitgelegd dat er geen bal meer van klopt. Ik werd er zelfs op afgerekend het niet "fout" te hebben opgeschreven.
 
Beste leden,
Wij hebben dit topic, gelet op het verloop ervan, van een slotje voorzien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan