witte glimmende stip


vissenblub

Member
Lid geworden
3 januari 2021
Berichten
12
Leeftijd
20
hoi

ik heb een zwarte telescoop sluier alleen na het verversen van zijn water heeft ie ineens een stip maar geen witte stip hij glimt en het lijkt niet op de witte stip weet iemand wat dit is?
2E358D51-3FC0-43CE-BCCC-9A670B0702CD.jpeg
 

Bijlagen

  • 3533AC41-110B-42FA-B29D-475062B72713.jpeg
    3533AC41-110B-42FA-B29D-475062B72713.jpeg
    185.4 KB · Weergaven: 102
  • ECE8C1DE-1CCD-49B3-9FA6-35E1E48F8899.jpeg
    ECE8C1DE-1CCD-49B3-9FA6-35E1E48F8899.jpeg
    172.1 KB · Weergaven: 89
Het is geen witte stip.

Beschrijf eens hoe je water ververs? Hoeveel, hoe vaak en wat voor temperatuur.

Vul tevens even het lijstje in zodat we wat meer info hebben.

 
Kan dit ook een beschadiging/losse schub zijn?
Zeker. Maar gezien TS geen moeite neemt om te reageren zal het wel goed zijn. Hoewel dit denk niet lang goed zal gaan wat ik zo op het oog aan aquarium ruimte zie.
 
Zeker. Maar gezien TS geen moeite neemt om te reageren zal het wel goed zijn. Hoewel dit denk niet lang goed zal gaan wat ik zo op het oog aan aquarium ruimte zie.
ik zoek hulp geen commentaar ga ergers anders haat zaaien
 
ik zoek hulp geen commentaar ga ergers anders haat zaaien

Als iemand je hier kan helpen is het Michelle.

Ik had een heel verhaal getypt maar dat laat ik nu maar voor wat het is.
Succes met je vis.
 
Als iemand je hier kan helpen is het Michelle.

Ik had een heel verhaal getypt maar dat laat ik nu maar voor wat het is.
Succes met je vis.
ja leuk ze kan het ook aardig doen ik kan ook niet de hele tijd reageren. Mensen die ene vissen hobby hebben zijn gemeen en verwelkomen nooit beginners. pack it up je bent geen god
 
Met deze instelling heb je het volledig aan jezelf te danken dat je straks helemaal geen hulp meer krijgt.
Je kent de dames hierboven niet.
Ze hebben heel veel geduld vooral met nieuwkomers. Maar als jij zo reageert. Prima hoor.....
 
Met deze instelling heb je het volledig aan jezelf te danken dat je straks helemaal geen hulp meer krijgt.
Je kent de dames hierboven niet.
Ze hebben heel veel geduld vooral met nieuwkomers. Maar als jij zo reageert. Prima hoor.....
en met deze instelling jaag jij beginners weg
 
Neuh dat doe je helemaal zelf.
Doeiii
 
en met deze instelling jaag jij beginners weg
Beginner of niet, iedereen word gelijk behandeld, alleen is er voor beginners een vaak wat simpelere beantwoording en rustigere benadering, maar daar word wel om je medewerking gevraagd, dus mogelijk wat vaker kijken of er vragen of antwoorden zijn, veel mensen zijn hier redelijk gefocust op een hulp vraag voor een vis waar wat aan mankeert en daar is vaak ook snelheid bij geboden.
 

Terug
Bovenaan