welke zijn dit?


I

Inuz

Guest
Hoi :)
familie van mij heeft dit; met de opmerking "de goudvissen een groter huisje, wat kunnen de snel groeien"
Zijn dit goudvissen of sluierstaarten? En hoe groot wordt "dit"?
822877_0_82_1451467_562450663833688_288181461_n.jpg
 
gok vergroeide gewone maar weet helemaal niks over goudvissen.
 
ja dacht ik dus ook, gewone met lange staarten of zo :p
vind het een beetje sneu, bakje lijkt me misschien 15liter of zo
zonder filter
 
Dat zijn comets. Incl. staart kunnen ze 40 a 50 cm. worden.
 
Sommige mensen (met name familie) kan je bepaalde zaken slecht duidelijk maken.
Hoorde deze week ��n van de drie maanvissen, die waren aangeschaft voor de 60 x 30 agressief werd (gek toch) en door de WC is gespoeld. Krijg van die "Flappie"-neigingen : De WC spoelt niet meer / is verstopt en niemand weet waar het familielid is gebleven. Als je goed kijkt zie je alleen nog een schoen!!!!!! Arghhhhhh
 
Laat die mensen eens het programma van een Keuringsdienst van Waarde kijken Ineke !
 
Oh heb 30-40 cm gezegd. schrok ze wel van, zegt ze als het zover is is er wel een mooie sloot
Nouja even aardig brengen he ;)
Gezegd dat ze dan beter in een vijver kunnen en dat die van haar dan nooit die grootte zullen bereiken ivm vergroeiing. garnaaltjes voorgesteld ;)

AadMec zei:
Sommige mensen (met name familie) kan je bepaalde zaken slecht duidelijk maken.
Hoorde deze week ��n van de drie maanvissen, die waren aangeschaft voor de 60 x 30 agressief werd (gek toch) en door de WC is gespoeld. Krijg van die "Flappie"-neigingen : De WC spoelt niet meer / is verstopt en niemand weet waar het familielid is gebleven. Als je goed kijkt zie je alleen nog een schoen!!!!!! Arghhhhhh

haha, sorry moet toch wel een beetje om je lachen Aad
 
Tsjaaa je aquariumvrienden zoek je zelf uit en je familie krijg je er ongevraagd bij.
Als je binnenkort samen met ze langs de sloot loopt duw je ze er gewoon plotseling in en herinnert ze dan nog even aan hun kreet. Wordt dan wel erg rustig in Joure tijdens familieaangelegenheden (heerrrrrrrrrrrrlijk).

Vissen kunnen wraak nemen he !!! Denk aan Jaws !!!
 
Whahahahahaha :D
 
Verbaast me overigens wel dat ze schrokken toen ze de lengte hoorden, normaal krijg je het verhaal van dat ze klein blijven in een kleine kom. Waar ik onlangs nog met iemand een discussie over had met schildpadjes (een geelwang in een bakje van 40 cm met 3 cm water en een plastic bruggetje).
 
Ik zou aan je famile zeker aanraden ze een groter aquarium te kopen.
Heb je ook minder werk aan :) En op dat moment merk je hun echte karakter en kan je ze pas echt leren kennen (was bij mij toch zo).

Succes in ieder geval :)
 

Terug
Bovenaan