Welke vissen


Max

Member
Lid geworden
25 november 2023
Berichten
23
Leeftijd
23
Welke vissen zou ik halen ik heb een 70l bak, heb er nu in zitten een pleco (kleinere soort) en 6 zebra danio's. Maar ik weet niet welke ik erbij wil doen zijn er tips? Welke schattige beestjes ik erbij kan doen?
 
Hoe is je inrichting? Hoe hoog staat je temperatuur? Wat is je pH en hoe hard is je water? Heb je planten en wat voor? Wat voor bodem heb je?

Dat zijn allemaal dingen waar je rekening mee moet houden bij de keuze van vissen die bij je huidige bewoners passen, en als we met je mee willen denken is het dus wel handig om dat te weten.
 
Ik kan geen foto toevoegen want het is op mijn pc,in richting veel hoge planten aan de achterkant vooral met drijfhoud. Tempratuur 24 graden. PH 6,5 gh waarden kan ik niet exact aflezen volgens mij tussen de 12 en 13. soort planten weet ik niet echt ik heb dingen die de aquarium zaak had aangeraden voor de pleco die ik heb. zand bodem.
 
Hoi @Max - Max.

Maak ff een paar foto's zou ik zeggen met je slimme telefoon. En plaats ze via je slimme telefoon (smartphone). Ook een totaalplaatje zou ik adviseren.
 

Terug
Bovenaan