Welke vissen kunnen er bij sluierstaart


Status
Niet open voor verdere reacties.
D

diederik

Guest
Weet iemand welke vissen bij 2sluierstaarten kunnen ik zit zelf de denken aan een miljoen vis

Aquarium 17liter


Alvast bedankt
 
Aangezien sluiers een aquarium wensen van minimaal 120cm en minimaal 50 liter per vis. Is je bakje veel te klein helaas. Die zijn alleen geschikt voor garnaaltjes en zelfs dat is voor garnalen al erg klein.

Sorry!
 
Ja,zeker wel,guppy,s .een miljoen!!!

2 sluierstaarten in 17 liter!! dat kan toch niet.
 
diederik zei:
Weet iemand welke vissen bij 2sluierstaarten kunnen ik zit zelf de denken aan een miljoen vis

Aquarium 17liter


Alvast bedankt

Je bent jammergenoeg een van de velen die niet weet dat dit niet kan. Dit komt omdat verkopers zeggen dat het wel kan, zij denken helaas alleen aan geld. Ik zou het aquarium helemaal opnieuw opstarten zonder vissen. 4 weken in laten draaien (voor een bacteriegroei) en er dan leuke garnaaltjes in doen. Google eens op vuurgarnalen of citroengarnalen ;)
 
Helaas past in 17 liter geen enkele vis.... dus zoek maar snel een beter huis voor je vissen, anders vergroeien ze en hebben ze alleen maar een lijdensweg....
 
Ik wil Geen garnalen
 
Dan moet je een groter aquarium kopen als je vissen 'goed' wil houden.
 
Ja, er zit helaas niets anders op.

Mag ik vragen hoe jong je bent?
 
dan een grotere bak aanschaffen, voor sluiers 1.20m breed. Een sluier kan wel 25cm groot worden.....
 
Ik ben 16
 
zoals hiervoor al is medegedeeld is 17L echt te weinig.
 
Ik heb aquarium gekregen met vissen er bij dus doe hem niet weg
 
Ik wil er ander wel een platy bij kan dat
 
Ik wil een Ferrari, maar mij hoor je ook niet.....

Het kan niet Diederik. Als je alle advies in de wind slaat heb je niet teveel op een forum als dit te zoeken toch?
 
Als je je dieren wilt mishandelen moet je er een platy bij doen. Er wordt toch duidelijk gezegd dat er geen vissen in kunnen, geen enkele vis..... Arme vissen, jij hebt vissen duidelijk niet omdat je er om geeft. Maar het staat zo leuk....
 
Nou om dat te beweren is wel erg negatief , hij heeft de bak gehad met vissen erbij , dat had ik in het begin toch ook. Heb ik ook veel commentaar op gehad. Ook tegen mij is gezegd dat ik niet om mijn vissen zou geven... Ik was daar erg kwaad over en ik weet dat het niet leuk is als dat tegen je gezegd word , je kan het ook op een andere manier brengen.
 
De andere manier werkt niet zoals je kunt lezen.....
 
Maar er zijn vast wel meer manieren ;) en misschien moet ie inderdaad wel een groter verblijf , maar misschien is dat nu nog niet te regelen en anders heeft ie straks geen vissen meer dat is wel een nadeel levensduur zou wel korter zijn ja
 
Sharon_xx zei:
Nou om dat te beweren is wel erg negatief , hij heeft de bak gehad met vissen erbij , dat had ik in het begin toch ook. Heb ik ook veel commentaar op gehad. Ook tegen mij is gezegd dat ik niet om mijn vissen zou geven... Ik was daar erg kwaad over en ik weet dat het niet leuk is als dat tegen je gezegd word , je kan het ook op een andere manier brengen.

hij wilt er nog een paar platy's bij doen op 17 liter op een andere manier heeft niet echt veel zin dan...
 
sooow, doe jij ff normaal knul....

Fijne dag iig, hier heb ik dus geen zin aan...
 
Je bent 16 jaar oud en wijs genoeg lijkt me, waarom vraag je advies als je er toch niks mee doet? Beetje jammer...... En voor ons als visliefhebbers niet fijn om te lezen.
 
sorry
 
sorry hoor maar dit is mijn eerste aquarium
 
succes ermee genoeg tijd aan verspilt
 
Ik snap je frustatie wel hoor, maar zo'n bakje is echt veel te klein. En je bent echt niet de eerste die zo begint. Ik ben ook met een kom begonnen! Maar is echt geen fijn leven voor de vissen. Je sluiers zitten al veeeel te klein, en gaan niet fijn en lang leven. Dat is gewoon een feit, en dus moet je er al helemaal niks bijzetten. Zoek eens op marktplaats, staan soms de mooiste bakken op voor een kleine prijs. Hier op het forum geven we eerlijk advies, en dat komt soms hard aan. Ik hoop dat je er wat mee doet.
 
Sharon_xx zei:
Nou om dat te beweren is wel erg negatief , hij heeft de bak gehad met vissen erbij , dat had ik in het begin toch ook. Heb ik ook veel commentaar op gehad. Ook tegen mij is gezegd dat ik niet om mijn vissen zou geven... Ik was daar erg kwaad over en ik weet dat het niet leuk is als dat tegen je gezegd word , je kan het ook op een andere manier brengen.

Ja, Sorry,hoor, als je viisen vergroeit zijn,kan je ze als hoepel gebruiken.

Jij was al een opstandje van jezelf.
En nam ook niets aan.

Zo, nu weer ontopic.
 
How ik mis iets kan die reactie niet meer zien.. Maar als ie het niet wil horen.. Ik heb ook zulke fouten gemaakt en heb ook aanpassingen gedaan.. En uiteindelijk heb je toch echt meer plezier aan je grotere bak en je gelukkigere vissen
 
Ik heb me daar aan aangepsst ik zat op dat moment gewoon niet lekker in mijn vel , dat is nu voorbij , dus laten we geen oude koeien meer uit de sloot halen
 
diederik zei:
sorry hoor maar dit is mijn eerste aquarium


Ja,Diederik,maar dat wil niet zeggen dat het goed is.

Je bent 16 jaar,lees ik.
Rij je dan ook op een gekregen eerste (kinder)fiets?

Zeg jij toch ook,DAT past niet!!,of niet?

Vissen die groeien,net als jij.
 
Beste Diederik,
In verband met ongeoorloofd taalgebruik heb ik het topic even opgeschoond.
Ik wil iedereen dan ook verzoeken om de Huishoudelijke Reglementen te respecteren.

Om even op je vraag van dit topic terug te komen.
Zoals al door enkele leden is aangegeven is 17 liter te klein voor de vissen die je hebt. Sterker nog hij voor iedere vis te klein.
Ik heb zelf enkele bakjes met garnalen maar daar hou ik eigenlijk al een minimum aan van 20 a 25 liter.
Een vis moet zich lekker voelen in het bakje en dat zal niet lukken in 17 liter.
Ik begrijp heel goed dat je de bak kado hebt gekregen maar diegene die hem je gaf heeft dit denk ik niet geweten.
Dat kan gebeuren en jij hebt nu de kans om de vissen een beter leven te gaan geven.
Maar 17 liter is echt te weinig voor je visjes. Ik denk dat jijzelf ook niet in een ruimte van 2x2 zou willen leven toch :)
Nou ik hoop dat je een wijs besluit zult nemen en wens je verder nog veel plezier op het AF toe :)
 
Sharon_xx zei:
Ik heb me daar aan aangepsst ik zat op dat moment gewoon niet lekker in mijn vel , dat is nu voorbij , dus laten we geen oude koeien meer uit de sloot halen

Juist,maar daar was heel wat voor nodig.
Je hebt gelijk,het is voorbij. :daisy:
 
Bertus zei:
Sharon_xx zei:
Nou om dat te beweren is wel erg negatief , hij heeft de bak gehad met vissen erbij , dat had ik in het begin toch ook. Heb ik ook veel commentaar op gehad. Ook tegen mij is gezegd dat ik niet om mijn vissen zou geven... Ik was daar erg kwaad over en ik weet dat het niet leuk is als dat tegen je gezegd word , je kan het ook op een andere manier brengen.

Ja, Sorry,hoor, als je viisen vergroeit zijn,kan je ze als hoepel gebruiken.

Jij was al een opstandje van jezelf.
En nam ook niets aan.

Zo, nu weer ontopic.

Lekker weer ontopic is een prima idee Bertus ;)
We hebben allemaal dingen moeten leren en dat is ook helemaal niet erg. Daar zijn we mensen voor vind ik.
 
ik heb er al alweters de bij en dat gaat goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan