Welke slak? :)


T

TwinkelTwarkel

Guest
xC8XGsf6AptY_2VDE8uYip5YjcwYfx8o.jpeg



Hai!

Weet iemand welke slak dit is? :)

Alvast dankjulliewel!!
 
Dat is de Brotia pagodula

Groetjes Ren�
 
Dat is het inderdaad, staat op mijn verlanglijstje :eek: Waar heb je deze aangeschaft? :D
 
Yay dankjulliewel!

Ik heb hem gehaald op een aquariumbeurs, heb hem in de winkels ook nog nooit eerder gezien!
Misschien kan je op Google kijken waar je hem kan kopen? Als ik hem ergens tegen kom zal ik het in ieder geval laten weten :)
Hij is wel kwetsbaar.. Ik had er twee gekocht en eentje is in de eerste week al dood gegaan. De andere leeft gelukkig nog, maar is weinig bewegelijk, zit vooral stil op zijn plek.
Maar mooi zijn ze wel!
 
Dankje!

Had ik inderdaad gedaan, heb nu de sulawesi slakken aangeschaft toen ik deze niet kon vinden ;)
 
Ik heb er een paar jaar terug 3 bij utaka gekocht,weet niet of ze ze nog hebben daar.
Ze hebben toen snel jongen gehad dus zullen misschien bevrucht zijn geweest.
Die 3 leven nog en een aantal jongen zijn ook 2cm nu ongeveer.
Ze hebben later nog geen jongen gehad,schijnen ook niet zo vaak jongen te krijgen.

Groeten Ren�
 
Vorige week nog bij Utaka geweest, toen hadden ze ze niet. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik er een stuk minder actief naar heb gezocht aangezien ik die sula's al heb uiteraard xD

Wel leuk om te weten dat ze zo snel al jongen krijgen!
 
wat een mooi beestje... echt kunst!
Als ik geen Helena's zou hebben..... :chef:
 
Jaa ze zijn super mooi! Ik ben er ook echt heel erg blij mee :)

Sulawesi slakken heb ik ook, die krijgen bij mij super veel jongen! Na twee maanden had ik al vijf jonkies door mijn aquarium kruipen. Terwijl op internet staat dat ze niet zo snel voortplanten!
Gelukkig zijn ook de Sulawesi mooie en leuke slakken:)
 

Terug
Bovenaan