Welke planten staan er in mijn Rio 125


ik had vroeger wel 12 soorten maar die heb ik toen allemaal verkocht. €1,- per vis.
maanvissen verkocht voor 10 euro. en goudvissen geruild tegen sluierstaarten.
Ancistrussen verkocht voor €12,50 en nu albino's in mijn bak. Gekocht voor 1 euro per stuk en een vrouwtje voor €7,50.
maar vroeger vond ik alle vissen wel leuk, maar nu is het guppen en ancistrussen.
 
ik had vroeger wel 12 soorten maar die heb ik toen allemaal verkocht. €1,- per vis.
maanvissen verkocht voor 10 euro. en goudvissen geruild tegen sluierstaarten.
Ancistrussen verkocht voor €12,50 en nu albino's in mijn bak. Gekocht voor 1 euro per stuk en een vrouwtje voor €7,50.
maar vroeger vond ik alle vissen wel leuk, maar nu is het guppen en ancistrussen.

Na verloop van tijd ga je natuurlijk een voorkeur ontwikkelen voor bepaalde vissen. Het gaat erom dat je vissen hebt die jezelf mooi vindt:).
 
Zou ook best eens kunnen Ben. Vaak zijn de verschillen klein en deze weet ik zo niet tussen deze 2. Dat het een Ludwigia is dat is wel zeker denk ik;)
 
Het gaat erom dat je vissen hebt die jezelf mooi vindt
en ik vind guppen mooi.
er is genoeg te koop, maar ik hou het graag simpel.
nu ook mijn mijn planten, vallisneria tijden gehad en hebben het goed gedaan, ook een deel weer verkocht.
in mijn andere rio ben ik begonnen met kweken van rode planten, en de toppen knipte ik af en waren vaak gratis af te halen bij mij.
1 advertentie en 6 mailtjes, iedereen wil wel gratis, Ja.
 
en ik vind guppen mooi.
er is genoeg te koop, maar ik hou het graag simpel.
nu ook mijn mijn planten, vallisneria tijden gehad en hebben het goed gedaan, ook een deel weer verkocht.
in mijn andere rio ben ik begonnen met kweken van rode planten, en de toppen knipte ik af en waren vaak gratis af te halen bij mij.
1 advertentie en 6 mailtjes, iedereen wil wel gratis, Ja.

Vooral zuinige Grunnergers wel he:D:D
 
net even mijn grabbelbakje op zijn kop gezet, kwam ik dit kaartje tegen:

20170127_181116890_iOS.jpg
 
en dit is mijn garen om de ANUBIAS BARTERI op hout te binden.

20170127_180746004_iOS.jpg
 
vanavond ben ik vrij dus ga straks ff knutselen...
 
Hoe het begon met ANUBIAS op binden op kienhout...
laat het nu maar groeien...

20170127_185037733_iOS.jpg


20170127_185943171_iOS.jpg


20170127_190108522_iOS.jpg


20170127_190202270_iOS.jpg


20170127_190220283_iOS.jpg
 
ik ben tevreden.
 
niet iedereen weet alles zullen we maar zeggen John!
 
welke planten voeding kan ik het beste geven aan ANUBIAS?
 
De Anubias heeft eigenlijk maar weinig voeding nodig (want is een langzame groeier). Daarnaast heeft deze geen andere voeding nodig dan andere planten, en zal het dus eigenlijk prima moeten doen op de voeding die je ook voor je andere planten geeft. Let daarbij op een goede balans tussen NO3, PO4 en sporen/micro elementen. Zie ook wat ik daar hier over geschreven had. Zoals ik al aangaf zou ik echter eerst alles tot rust laten komen en dan bekijken wat je nu echt mist of misschien teveel hebt en niet weer in 1x vanalles extra toevoegen zodat je geen idee hebt welke verandering er nu voor gezorgd heeft dat het beter of slechter gaat.
 
normaal voegde ik kleibollen van JBL toe, maar dat kan bij deze plant op hout dus niet.
morgen ga ik wel easycarbo halen en toevoegen.
 
vanaf vandaag elke dag een beetje easycarbo toevoegen dacht ik zo.
 
profito voeg ik ook toe, 1x per week.
 

Terug
Bovenaan