Welke maat PVC buis ?


R

Rita en Rob

Guest
Ik wil voor de Japonica garnalen een garnalenflat maken van PVC buis, Nu heb ik nog diverse maten elektra buis liggen. Welke diameter zou geschikt zijn voor deze Japonica (de grote dus geen mini) ? En kan ik deze buis gebruiken?


Alvast bedankt !
 
een 16 of 20 moet wel goed zijn denk ik
 
En dan ben je klaar,gaan ze er niet in.
Dat is vervelend.
Had er 2 gekocht. noppes.

Welke japonica,s? de grote?
 
Bertus zei:
En dan ben je klaar,gaan ze er niet in.
Dat is vervelend.
Had er 2 gekocht. noppes.

Welke japonica,s? de grote?

dat had ik hier ook ja :D :D
 
roosen; thx
Bertus; de grote dus

Zie ik er maar vanaf ga ik wel kijken bij de LFS
 
ik had een gekochte
zo een keramieke

en noppes
 
Hebben ze al eens eitjes gehad?
Mooi werk, in brak water opgroeien.
 
Nee hoor Bertus nooit eitjes gehad (denk ik), bewust daarvoor gekozen ivm explosie van garnalen. Dus als ze eitjes krijgen en ze komen uit hebben de vissen iets te eten. Anders moet ik overal die jonkies tussenuit gaan vissen en daar heb ik geen zien in, want dan moet ik ze ook weer kwijt en door de wc spoelen of in de sloot uitzetten. De lfs in de buurt heeft zat garnalen en aanbieders. De buisjes zijn bedoeld om ze een klein beetje in het zicht te laten schuilen nu zien we ze nl. wel heel erg weinig.
 
bij mij zitten ze na ongeveer 5 maanden eindelijk in dat ding en dat ongeveer een minuutje..
 
Rita en Rob zei:
Nee hoor Bertus nooit eitjes gehad (denk ik), bewust daarvoor gekozen ivm explosie van garnalen. Dus als ze eitjes krijgen en ze komen uit hebben de vissen iets te eten. Anders moet ik overal die jonkies tussenuit gaan vissen en daar heb ik geen zien in, want dan moet ik ze ook weer kwijt en door de wc spoelen of in de sloot uitzetten. De lfs in de buurt heeft zat garnalen en aanbieders. De buisjes zijn bedoeld om ze een klein beetje in het zicht te laten schuilen nu zien we ze nl. wel heel erg weinig.


Dat zou een wonder zijn.

Als er eieren zijn, Moet ze apart in een klein bakje,waar de larven uitkomen.
Dan vrouwtje terug in de bak, En de larven in brakwater(zout).
En dan komt het opkweken.
Zeer arbeidsintensief.
 
Ik heb in allebei mijn bakken zwanger japonicas constant.
Heb nog nooit een niet zwangere gezien :p

Maar ik had ook zo'n garnalenflat, er ging niemand in.
Alleen om dood te gaan, raar genoeg.

Maar ik vind het trouwens zeer raar dat je zegt dat je nooit de japonicas ziet.
Dan moeten ze toch wel van iets bang zijn in je bak.
 

Terug
Bovenaan