Welke guppy soort is dit?


aquaboy.

Well-known member
Lid geworden
9 mei 2023
Berichten
99
Leeftijd
14
Weet iemand welke guppy soort dit is? In de winkel verkochten ze hem als special guppy.

IMG_3433.jpeg
 
Snakeskin koi misschien?
 
Dat kan denk ik wel
 
Ik vind het een geweldig mooi visje.
Was die dan ook duurder dan de andere guppen aangezien hij als 'special' verkocht word?
 
Mooie wijde vinaanzet en een rood snuitješŸ¤—
 
Poecillia Errug Mooius
 
Ik vind het een geweldig mooi visje.
Was die dan ook duurder dan de andere guppen aangezien hij als 'special' verkocht wording
Hij koste inderdaad meer. Ik heb dan ook wel meteen een vrouwtje van die soort gekocht om te kweken.
 
Als je er veel van hebt kunnen kweken dan wil ik ze wel ruilen met wat ik in de aanbieding heb.
 
Weet iemand welke guppy soort dit is? In de winkel verkochten ze hem als special guppy.

Bekijk bijlage 364729
Da's een snakeskin koi guppy. En dat op een grijze grondkleur. Want ze zijn er ook op een blonde grondkleur. Ze kosten wat meer dan een gemiddelde winkelgup. Maar dan heb je ook wel iets hoor...
 
Da's een snakeskin koi guppy. En dat op een grijze grondkleur. Want ze zijn er ook op een blonde grondkleur. Ze kosten wat meer dan een gemiddelde winkelgup. Maar dan heb je ook wel iets hoor...
Bedankt stanovic en niet alleen over deze reactie ik heb echt al veel van jou geleerd!
 
Hij koste inderdaad meer. Ik heb dan ook wel meteen een vrouwtje van die soort gekocht om te kweken.

Da's een snakeskin koi guppy. En dat op een grijze grondkleur. Want ze zijn er ook op een blonde grondkleur. Ze kosten wat meer dan een gemiddelde winkelgup. Maar dan heb je ook wel iets hoor...
Ik heb eens 2 koi guppen gekocht en die waren toen ook 2 euro duurder dan de gewone,
5,50 euro t.o.v. 3,50 euro.

Veel plezier met je mooie gup.
 

Terug
Bovenaan