Welke aquariumzaken zijn een aanrader bij een roadtripje?


Killerfish

Well-known member
Lid geworden
13 maart 2011
Berichten
9,479
Leeftijd
29
Locatie
Hellendoorn
ik ga deze week met een aantal anderen naar Utaka. Welke bedrijven/plekken zijn dan de moeite om langs te gaan? Liefst tussen utaka en zeg almelo/Enschede. Nu wonen we allemaal in de almelo/enschede omgeving
Iets in de buurt van de onderstaande screenshot zeg maar. Iets verder weg kan natuurlijk ook, wie weet maken we er een grotere ronde van.

We gaan overigens met de auto, dus kunnen overal wel komen.

Ik ken het topic hier op de site met alle bedrijven, maar die is van 2018 dus weet niet hoe up to date die is
Screenshot_20200726-093108_Maps.jpg
 
Ik ken de zaak verder niet maar misschien is de maanvis in Nijmegen iets?
*Edit*
Aquabeek zou zeker de moeite waard zijn. Maar met de corona in het achterhoofd...is het wel verstandig?
 
Daar zag ik idd ook mee, tnx
 
Aquabeek kan wel, is een hele grote kas, daar kun je makkelijk afstand houden! Kwam er vroeger vaak
 
Aquaferrytale en rifwachter zitten ook al tusssn de opties
 
Als je iets verder door zou willen rijden, dan is Diebo in Nieuwegeijn wel geinig.

Komt niet in de buurt van de expertise van Utaka, maar meestal hebben ze wel wat leuks zitten.
 
Dat is niet ver van mij vandaan Nynke,. Halfweg het geboortedorp van Tinus.:) Heel veel te bekijken.
Ik kan er nu niet meer heen woon nu bijna 3 uur rijden er vanaf helaas.
 
Utaka is bij mij om de hoek :DD
Als je ietsjes doorrijdt (20 minuten) heb je nog Diebo in Nijmegen. Of als je iets omrijdt heb je Zoo&Zo in Ede.
 
In ede leek me ook wat idd. Als we de tijd ene energie hebben gaan we daar wss ook nog even langs. Is echt giga volgens mij
 
In ede leek me ook wat idd. Als we de tijd ene energie hebben gaan we daar wss ook nog even langs. Is echt giga volgens mij
Correct :) Voor iedereen wel wat te vinden ook; hoewel wat minder zoutwater. Daarvoor zou je toch wel naar Diebo willen als je zoutwaterfanaten in de auto hebt zitten.
 
Het moeilijke is dat je bij het rondje met een aantal mensen toch misschien wel rekening moet houden met huisregels tegen corona. Daarom noemde ik ook Aquabeek, maar je kunt het niet zien als een uitje.

Voorzichtigheid blijft geboden...
 
Ik ga a.s. zondag naar Utaka. Aangezien het vanuit mijn vakantie adres 20 min is en huis 1 uur:)
 
Aquabeek (Boekel) lijkt mij inderdaad wat te ver uit de richting, maar is zeker de moeite waard om eens heen te gaan.

Ben zelf nog nooit bij Van Keulen Cichiliden geweest, maar wil zelf binnenkort eens naar VKC en Utaka gaan omdat het relatief dicht bij elkaar in de buurt zit!
 
Het moeilijke is dat je bij het rondje met een aantal mensen toch misschien wel rekening moet houden met huisregels tegen corona.
Klopt. Zijn met z'n 3en dus valt op zich wel mee. Geen hele grote groep, maar zeker wel iets om rekening mee te houden. Vooralsnog staat het plan op het rondje almere (aqua-ferrytale) - Rifwachter hilversum - utaka amersfoort en wellicht, als er tijd en energie is via zoo en zo ede terug. En anders rechtstreeks, licht ook een beetje aan of er vis mee wordt genomen/hoe laat het is en of de winkels al dicht zijn. Rondje van al met al ruim 350km.

Paar andere alternatieven hier zijn zeker de moeite waard, wellicht een ander keertje :DD
 

Terug
Bovenaan