wegwijs externe filters


Bertus zei:
Ja,ja. tenzij je het deksel even los wipt, en wat tussen de klipjes doet.
stukje van plastic zakje.dan is het over.

NIET onder de metalen clipjes.!.

Die in de kap.
Dus dat ging bij mij verkeerd. Ik had jouw tip al eerder gelezen, maar idd onder de metalen clips gedaan. Ik zal een volgende keer dat het filter opengaat eens kijken of het werkt.

en radler, tja gewoon citroenlimo, maar koud is dat best te drinken bij warm weer...oeps, off topic :)
 
zo, een paar maanden verder. De eheim draait lekker, geluid is goed te doen (ook zonder soep of radler bovenop) Alleen als het heel stil is in de kamer hoor je het, maar dat mag dan ook wel. Ik vond het wel netjes om mijn evaluatie even te posten. Anders zouden nieuwe lezers kunnen denken dat het een hopeloos filter is...:)
 
Als het deksel resoneert, halve steen erop, is het ook weg.hoor.
 
Dit allemaal lezende blijf ik bij m'n JBL901E Greenline... Super gemakkelijk schoonmaken, je trekt de kop eruit en neemt de pomp mee naar waar je wilt. Stromingskracht regelen met ��n hendeltje. Niks geen gedoe met kraantjes of zonder kraantjes.
Ze zijn zuinig, de 901 verbruikt 11 watt en heeft een 900 L/h watercapaciteit. Hij is bovendien superstil.


Maar ik geef het onmiddellijk toe: het blijft een persoonlijke mening!

Groet,
Ben.
 
benvo zei:
Dit allemaal lezende blijf ik bij m'n JBL901E Greenline... Super gemakkelijk schoonmaken, je trekt de kop eruit en neemt de pomp mee naar waar je wilt. Stromingskracht regelen met ��n hendeltje. Niks geen gedoe met kraantjes of zonder kraantjes.
Ze zijn zuinig, de 901 verbruikt 11 watt en heeft een 900 L/h watercapaciteit. Hij is bovendien superstil.


Maar ik geef het onmiddellijk toe: het blijft een persoonlijke mening!

Groet,
Ben.

+1
 
OVL zei:
benvo zei:
Dit allemaal lezende blijf ik bij m'n JBL901E Greenline... Super gemakkelijk schoonmaken, je trekt de kop eruit en neemt de pomp mee naar waar je wilt. Stromingskracht regelen met ��n hendeltje. Niks geen gedoe met kraantjes of zonder kraantjes.
Ze zijn zuinig, de 901 verbruikt 11 watt en heeft een 900 L/h watercapaciteit. Hij is bovendien superstil.


Maar ik geef het onmiddellijk toe: het blijft een persoonlijke mening!

Groet,
Ben.

+1

+2 :)
 
jessicapilon zei:
OVL zei:
benvo zei:
Dit allemaal lezende blijf ik bij m'n JBL901E Greenline... Super gemakkelijk schoonmaken, je trekt de kop eruit en neemt de pomp mee naar waar je wilt. Stromingskracht regelen met ��n hendeltje. Niks geen gedoe met kraantjes of zonder kraantjes.
Ze zijn zuinig, de 901 verbruikt 11 watt en heeft een 900 L/h watercapaciteit. Hij is bovendien superstil.


Maar ik geef het onmiddellijk toe: het blijft een persoonlijke mening!

Groet,
Ben.

+1

+2 :)

+3 vanmiddag heb ik de 1901 aangeschaft, de 901 draait al langer op de 80 Cm.
 

Terug
Bovenaan