Weet iemand welke soorten guppy dit zijn?


aquaboy.

Well-known member
Lid geworden
9 mei 2023
Berichten
99
Leeftijd
14
Weet iemand welke soort guppen dit zijn?
Nr.1
IMG_2688.jpeg
nr.2
IMG_2689.jpeg
en nr.3
IMG_2821.jpeg
ik zou misschien dan een mannetje van de zelfde soort er bij zetten.
 
Mooie kleuren heeft die laatste! Net een regenboog 😄
Is dat niet dezelfde vis als op foto 1 maar dan met een gelige kleur in de staart van de slak erachter?
 
Is dat niet dezelfde vis als op foto 1 maar dan met een gelige kleur in de staart van de slak erachter?
Nee hij is echt heel met een beetje blauw maar de slak doet het wel geler lijken hij is niet zo geel.
 
Ja ok dat kan dan maar dat gele was zoals ik het bekeek de kleur van de slak:DD
 
het was een hele uitdaging om een beetje scherpe foto’s te maken van de guppy’s omdat ze voortdurend rond zwemmen als een bende zotten.
 
Het zal wel komen doordat er 1 is bevallen een paar dagen:thumbs:
 
Nu is ze net weer zo dik als dat ze zwanger was. Ze eet nu enorm veel.
 
Linksboven & de onderste zijn blauwe snakleskin guppen (ook wel cobra genoemd) en rechtsboven is een rode mosaic gup. Mosaic, snake, leopard, en lace liggen qua patronen in de vinnen wel dicht bij elkaar doch het verschil is wel aanwezig. Wil je er een man bij doen die enigszins erbij past qua aftekening, dan kom je via de winkel eerder uit op een mosaic en een snakeskin man. En deze patronen kunnen op elke willekeurige kleur voorkomen.
 
Linksboven & de onderste zijn blauwe snakleskin guppen (ook wel cobra genoemd) en rechtsboven is een rode mosaic gup. Mosaic, snake, leopard, en lace liggen qua patronen in de vinnen wel dicht bij elkaar doch het verschil is wel aanwezig. Wil je er een man bij doen die enigszins erbij past qua aftekening, dan kom je via de winkel eerder uit op een mosaic en een snakeskin man. En deze patronen kunnen op elke willekeurige kleur voorkomen.
Bedankt ik ben een fan van de rode mosaic guppy ik was van plan een er zo 1 tje te kopen en misschien ook een vrouwtje maar blijkbaar heb ik die al.
 

Terug
Bovenaan