Waterwaardes RIO 180 (Friesian)


bij mij in het fototopic... ik heb jbl-ledbalkjes... héél tevreden over!
 
Ik heb even 2 testen gedaan.
Screenshot_20210114-114520_Aquarium Assistant.jpg
 
Meten doe ik maar zelden, wel kijk ik goed naar mijn planten. Zij zijn voor mij veel duidelijker dan al die metingen. In de, dus zelden voorkomende, situaties dat ik wel meet is dat dan mijn nitraat en fosfaat level. De metingen die jij daarnaast doet, doe ik nooit. Maar goed, dat is dan ook maar een manier maar het voorkomt wel dat ik teveel bezig ben wat er allemaal wel niet mis zou kunnen zijn. We moeten het volgens mij ook niet al te ingewikkeld maken.
 
Snap ik benvo maar juist omdat het bij mij voor geen meter meer wil kijk ik idd te ingewikkeld. Ergens moet de oorzaak liggen. Voedingsbodem is iets van een 2 jaar. Gisteren nog extra tabletten bij de pogostemon helferi en cryptocoryne.
 
Snap ik benvo maar juist omdat het bij mij voor geen meter meer wil kijk ik idd te ingewikkeld. Ergens moet de oorzaak liggen. Voedingsbodem is iets van een 2 jaar. Gisteren nog extra tabletten bij de pogostemon helferi en cryptocoryne.
Nou, denkelijk valt dat best mee, gezien de foto's die je ons al toonde van je bak. Dat ziet er helemaal niet slecht uit. En geduld én rust maakt alles nóg mooier dan het al is!
 
Vertrouwen in wat je doet en ziet
Hoe nuttig N/P testset gebruiken
-1-waterwaarde meten voor je onderhoud
-2-waterwaarde meten na onderhoud
-3-waterwaarde meten na onderhoud en toevoeging npk

Uit 3 en 1 kun je je week verbruik N/P zien
Uit 2 en 3 kun je nazien hoeveel je afgemeten stockoplossing of All in one toevoegt en of je N/P testset deze wel juist weergeeft
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan