Wat zijn Makkelijke vissen om mee te kweken


S

Swagfish

Guest
Hallo ik heb een vraag ik kweek nu met guppy's micro rasboras en vuurgarnalen.
Maar nu zocht ik eigenlijk een heel makkelijk te kweken klein tropisch visje, en dan niet zoiets als een guppy of een platte of zwaarddrager ofzo. Weet je een leuk visje laat het dan weten in een reactie
 
Kweek je of fok je ??? Hoeveel bakken heb je tot je beschikking ?? en welke maten ??
 
Ik kweek en ik heb 2 aquariums van 20 liter en 2 van 60
 
Daar is nauwelijks iets anders in te doen dan wat je nu hebt. Voor echt kweken heb je meerdere en vooral grotere aquaria nodig. Jonge vis heeft ruimte nodig om te groeien en dat heb jij niet
 
Ok� dankjewel
Miss dat ik nog eens een ander aquarium krijg
Ben namelijk nog maar 13 :D
 
Swagfish zei:
Hallo ik heb een vraag ik kweek nu met guppy's micro rasboras en vuurgarnalen.
Maar nu zocht ik eigenlijk een heel makkelijk te kweken klein tropisch visje, en dan niet zoiets als een guppy of een platte of zwaarddrager ofzo. Weet je een leuk visje laat het dan weten in een reactie

De meeste zwaarddragers zijn groot hoor :0
 
Swagfish zei:
Ik kweek en ik heb 2 aquariums van 20 liter en 2 van 60
waarom doe je er niet lekker garnaaltjes in, is ook leuk :)
 
@Corydorasfan
Ja weet ik ik vind ze ook heel leuk maar het is een beetje hetzelfde als guppen miss in de toekomst:)
 
Inuz.
ja ik denk daqt ik dat idd ga doen :D weet je miss nog een leuk soortje?
 
Zwaarddragers zijn inderdaad te groot voor dit aquarium.


Dwerggoerami's kweken ook makkelijk.

En ancistrussen.
 
Er zijn relatief makkelijke soorten garnalen,zoals bijvoorbeeld Neocaridina cf.davidi waarbij je verschillende kleurvariaties hebt.Ik vind ze erg mooi en ze planten zich snel voort. Met een leuke inrichting van het aquarium en een stel dwerggarnalen heb je echt een leuk plaatje vind ik zelf.
 
Vissticks dankjewel ik zal kijken wat ik er mee doe
 
Als je voor de eerste keer garnalen neemt zijn de soortjes die visstisck (oh ik dacht altijd vissticks :p ) mooi om mee te beginnen :) Die kweken goed/snel en zijn wel mooi en makkelijker.
Zelf heb ik crystal reds. Maar die verlangen een lagere ph en zijn iets lastiger te houden, planten zich ook iets minder snel voort. Maar vind dit wel mooie garnalen al zeg ik het zelf ;) je hebt ze ook nog in zwart/wit de crystal black.
 
Ja inuz ik heb al vuurtjes en dat gaat aardig goed nu 2 met eitjes :D
Miss in de toekomst idd cristal reds vind ze idd erg mooi
 

Terug
Bovenaan