Wat voor werk doe jij naast je Aqua Hobby?


En ik ben voor een algeheel rook verbod.
Dat je soms moet kiezen meeroken of natgeregend worden als je op de tram wacht vindt asociaal.

Er valt wat voor te zeggen, afgelopen weekend moest ik op ziekenbezoek in het Ikazia en dan loop ik via Zuidplein, als je dan Zuidplein uitloopt naar het viaduct, dan loop je zo in een walm van rook, niet fijn en denk dat er zat mensen knap last van hebben.
Overigens ben ik nu zo'n 9 jaar gestopt met roken en dat was mijn beste beslissing ooit.
 
Heb nog een doosje pleisters over 10 mg/ .

Was met 7 pleisters al klaar.
 
God, als roker heb je dit tegenwoordig ook wel nodig. Ik ben zeer depressief van het anti rokers beleid!!! Nooit meer eens lekker uit eten en een sigaretje kunnen roken, de kroeg in lekker met een borrel kunnen roken. Waardeloos :stom::'(

Heerlijk! Eindelijk weer eens kunnen uit eten, en proeven. Zonder dat er naast je zo’n stinkstok wordt opgestoken.

Ik ga ook altijd binnen eten, want buiten heb je (nog) steeds die stinkstokken naast je.

Enkel de kroeg. Daar hadden ze 2 opties moeten houden. Een niet rokers cafe of een bruine rokers kroeg.
 
Menno! Toen ik dit las dacht ik aan iemand die ik van een ander forum ken, maar dat klopt dus inderdaad. Leuk! Stuur ik je hier gewoon ook nog wat hartjes. :D:smitten::zwaai:
Ontbloeid hier echte liefde? Als dat zou kunnen.... met een knalfeest waar dan alle aquaforum mensen komen....
duolove.jpg
cheers-emoticon-16457122.jpg
drunk-emoticon-vector-3653605.jpg
 
Ik weet ook wat het doet en elke roker weet dit, maar ik ben zeer voor zelf beschikking van mijn lichaam en welzijn. Als alles aan banden moet worden gelegd wat van slechte invloed is op je gezondheid. Laat ieder mens zijn eigen goede en slechte keuzes maken. Goede voorlichting prima. heb je hulp nodig prima,maar laat het verder aan betreffend individu over.
We kunnen het eens zijn over zelfbeschikking van eigen lichaam en welzijn. Maar als ik in je kroeg naast je zou staan vraag je ook om beschikking over mijn lichaam en mijn welzijn. Dat lijkt me voldoende grond om het roken in openbare ruimtes te verbieden.
 
Ontbloeid hier echte liefde? Als dat zou kunnen.... met een knalfeest waar dan alle aquaforum mensen komen....
Bekijk bijlage 272930 Bekijk bijlage 272928 Bekijk bijlage 272929

Helaas.
Zelfs in mijn vorige beroep, zeeman, was ik al hondstrouw aan mijn eigen vrouwtje.
Al een jaartje of 30.
EN ik ben niet van plan om dat te veranderen.

Maar dat neemt niet weg dat ik Esther wel gewoon heel aardig vind.
En dat mag gelukkig van mijn vrouw. :daisy:

Dus laat dat feest maar komen.
Dan kom ik ook.
Met mijn vrouw.
EN Esther.:D
 
Goedemiddag,
naast mijn hobby binnen het houden van aquarium ben ik fulltime helikopter planner voor een aantal grote offshore maatschappijen.
 
Jij mag nooit meer raden (A) maar ja die dus!

Dan zijn we elkaar al wel eens tegengekomen denk ik. :D

Ontbloeid hier echte liefde? Als dat zou kunnen.... met een knalfeest waar dan alle aquaforum mensen komen....
Bekijk bijlage 272930 Bekijk bijlage 272928 Bekijk bijlage 272929

Haha, je zou het universele liefde kunnen noemen! :D

Helaas.
Zelfs in mijn vorige beroep, zeeman, was ik al hondstrouw aan mijn eigen vrouwtje.
Al een jaartje of 30.
EN ik ben niet van plan om dat te veranderen.

Maar dat neemt niet weg dat ik Esther wel gewoon heel aardig vind.
En dat mag gelukkig van mijn vrouw. :daisy:

Dus laat dat feest maar komen.
Dan kom ik ook.
Met mijn vrouw.
EN Esther.:D

En dan neem ik mijn man waarmee ik al bijna 28 jaar samen ben en kinderen mee! :daisy:
 
Leuk topic. Ancistruz.
Hier een chemisch analist die maandag gaat werken in de smeerolie industrie.
Ga daar wat onderzoek doen en wss ook wat standaard testen.
Hiervoor in de cement industrie gewerkt als kwaliteit controleur. Chemische analyses deed ik toen vooral.
Ben ook op locatie geweest. Duitsland en Maastricht.
Zal wat foto’s delen en die plaats is trouwens echt wel het bezoeken waard.

28651EF6-B4F1-467D-A92E-FFD45741B6C0.jpeg


583E1518-25E5-4C30-B0DD-77AD65EC2B53.jpeg


8BE772B7-2531-4F25-8B1A-9050524D3E0E.jpeg


AD69CF0F-7EB9-47C1-8FB2-AF9920B2B1F8.jpeg


3C69ADE0-0F0C-449B-910B-AE4B06741C2C.jpeg


CC1857DA-7EE4-4A33-9B6F-C64383D7B6A4.jpeg


F35F23F8-9F19-4DEA-85DA-4249CFF08712.jpeg


56D721F9-3DAD-4B73-940D-A5DAD3291197.jpeg


0D1DF89C-CD26-4B12-B038-82DD6B061AF4.jpeg


21E26999-6BA1-4BAD-AF29-736F71170949.jpeg


6589653A-4991-4473-9BFC-E8A8A6F363F0.jpeg


937C0B06-294F-4235-BB1A-20FEB53DE468.jpeg


E6BC9FE0-D8EC-4B40-97F7-2E168C712B8F.jpeg


EF5539F1-0DBD-4525-88CB-E3CDEC80BBC2.jpeg


3493328C-BED9-4CA3-AE39-5A76F79DF227.jpeg
 
Helaas.
Zelfs in mijn vorige beroep, zeeman, was ik al hondstrouw aan mijn eigen vrouwtje.
Al een jaartje of 30.
EN ik ben niet van plan om dat te veranderen.

Maar dat neemt niet weg dat ik Esther wel gewoon heel aardig vind.
EN dat mag gelukkig van mijn vrouw. :daisy:
Dan zijn we elkaar al wel eens tegengekomen denk ik. :D



Haha, je zou het universele liefde kunnen noemen! :D



En dan neem ik mijn man waarmee ik al bijna 28 jaar samen ben en kinderen mee! :daisy:
Dat zou ik niet doen, het universele liefde noemen. Straks heb je het hele universum op je feest, hou het nu bij de leden van dit forum.
Duim op emoticon.jpg
 
Dat zou ik niet doen, het universele liefde noemen. Straks heb je het hele universum op je feest, hou het nu bij de leden van dit forum.
Bekijk bijlage 272965

Ja, dat is link inderdaad, haha, ik heb er over nagedacht hoe dit te noemen zonder te ver te gaan, maar het gaat om een reikiforum en reiki is universele levensenergie, dus vandaar. :D Ik geloof wel dat we allemaal verbonden zijn met elkaar, dus in feite komt wel het hele universum op dat feest denk ik. :daisy:
 
Ja, dat is link inderdaad, haha, ik heb er over nagedacht hoe dit te noemen zonder te ver te gaan, maar het gaat om een reikiforum en reiki is universele levensenergie, dus vandaar. :D Ik geloof wel dat we allemaal verbonden zijn met elkaar, dus in feite komt wel het hele universum op dat feest denk ik. :daisy:
Zou je een reiki beoefenaarster zijn hoop ik dat je veel universele energie kunt doorgeven aan, niet alleen, diegene die je liefhebt.
760e10d218e09d3a561fcd8a92fa7302.jpg
 
Ik ben Wouter en ik mag het leukste van allemaal doen, met chocolade werken ;)
Verder een fanatiek dierenliefhebber en bezig met een side project naar de toekomst toe.
 
Ja klopt. Echter mag Enci niet meer afgraven daar volgens een vergunning. En zijn ze bezig om dat gebied weer terug te geven aan de natuur.
Dit in samenspraak met de gemeente Maastricht. Word echt wel een mooi natuur gebied daar.
Wat wel raar is dat aan de andere kant van de berg België is en in Luik nog steeds grondstoffen gewonnen worden.
 
Ik werk als zzp er op locatie bij de kandidaat of thuis. Als vaktechnisch beoordelaar ga ik samen met een collega in gesprek met professionals in het primair- , voortgezet en middelbaar beroepsonderwijs en in de jeugdzorg. Het betreft dan bijvoorbeeld (her)registraties in het register voor schoolleiders, het register voor jeugdzorgprofessionals of het verkrijgen van een bevoegdheid als docent.

Hobbygroet Jos Hut
 
Ik werk al 10 jaar als cleanroom medewerkster 32 uur per week.
Het bedrijf waar ik werk maakt producten voor de medische industrie. Dat moet uiteraard wel steriel dus we zitten helemaal ingepakt. (Foto is van internet dus dit ben ik niet, maar zo zie ik er dus 4 dagen per week uit

Bekijk bijlage 273021

Hoe is het koffiedrinken bij jullie geregeld?
 
Hoe is het koffiedrinken bij jullie geregeld?

Hahaha als we pauze hebben gaan we naar de kleedsluis, doen daar de hele handel weer uit (uiteraard zit onze gewone kleding hieronder)
En lopen naar de kantine, als de pauze is afgelopen de hele handel weer aan en de cleanroom in
 
Hahaha als we pauze hebben gaan we naar de kleedsluis, doen daar de hele handel weer uit (uiteraard zit onze gewone kleding hieronder)
En lopen naar de kantine, als de pauze is afgelopen de hele handel weer aan en de cleanroom in


Beetje zoals dit dus:

iv_yWrghEjk89VOEUN5qnJWse01EMKDL.jpeg


Soms als ik de productie in moet loop ik er zo bij. Vaak met een normaal mondkapje maar soms ook, afhankelijk van de werkzaamheden, met zo'n masker met filters.
 
Beetje zoals dit dus:

Bekijk bijlage 273057

Soms als ik de productie in moet loop ik er zo bij. Vaak met een normaal mondkapje maar soms ook, afhankelijk van de werkzaamheden, met zo'n masker met filters.
Maar is het niet zo dat Je dat draagt voor steriele redenen? En als je de productie inloopt dat.je steriele pak dan niet steriel is meer?

Of is dit voor bescherming?
 
Maar is het niet zo dat Je dat draagt voor steriele redenen? En als je de productie inloopt dat.je steriele pak dan niet steriel is meer?

Of is dit voor bescherming?


Bij ons is het meer voor bescherming van de producten zodat de kans op contaminatie kleiner wordt, steriel werken doen we niet.
Masker icm met verschillende filters voor bepaalde stoffen, veelal ABEK met P3 filter.
 
P3 abek haha geen idee wat dat is :) maar duidelijk.
 
Werkt een rietje niet makkelijker:S:D:D

Hahaha nou eigenlijk wel ja.
Maar ja de kantine is geen steriele ruimte dus daar mag de cleanroom kleding dan weer niet aan.

Lijkt me ook effecienter vooral als het kleding ritueel van je pauze tijd af gaat.

Nou dat is ook zekers zo, we hebben een half uur pauze, en daar zit uit en aankleden bij in. Dus eigenlijk maar 20 minuten om je eten naar binnen te proppen
 

Terug
Bovenaan