Wat voor lamp?


N

Niekserr

Guest
Hoi,
Ik zit eraan te denken om een klein bakje erbij te kopen. Zag wel een leuke van 40*25 cm. Alleen wat voor lamp kan hier het beste boven? Ik zou er dan graag een open bak van maken.

Het is nu slechts nog een idee, maar wil even weten wat ik dan moet kopen en hoe duur ik ongeveer uit ga komen.
 
Hydor H2Show blue - YouTube


25 Jan 2011 ... Hydor H2Show blue Een mooie compact nachtverlichting, schitterend ... Hydor
H2Show tested in mineral oil for PCby msptkp1,684 views � 1:14
www.youtube.com/watch?v=yFCVj3Ijh80


Hydor Aquarium verlichting - Twenga


Hydor Aquarium verlichting bij Twenga. Shop online voor Hydor Aquarium
verlichting uit een breed aanbod bekende merken en webwinkels in Nederland ...
www.twenga.nl/hydor-aquarium-verlichting.html
 
Seabait zei:
Er zijn mensen die daar gewoon een simpel bureaulampje boven hebben staan/hangen,en dan ben je klaar voor een paar euro.

Hier een paar voorbeelden die ik bedoel,



http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... ces/20502/

Bedankt voor de tip, wat voor lamp moet ik erin draaien?? Wil natuurlijk een goede plantengroei e.d.
En zelf heb ik absoluut geen verstand van lampen boven een aqua... Heb ook ooit ledjes gekocht bij ikea, maar die waren volgens mij niet mooi van kleur voor in de aqua. Beetje geel-achtig leek het wel.



Bertus zei:
Hydor H2Show blue - YouTube


25 Jan 2011 ... Hydor H2Show blue Een mooie compact nachtverlichting, schitterend ... Hydor
H2Show tested in mineral oil for PCby msptkp1,684 views � 1:14
www.youtube.com/watch?v=yFCVj3Ijh80


Hydor Aquarium verlichting - Twenga


Hydor Aquarium verlichting bij Twenga. Shop online voor Hydor Aquarium
verlichting uit een breed aanbod bekende merken en webwinkels in Nederland ...
www.twenga.nl/hydor-aquarium-verlichting.html

Bertus, hoe kan ik die dingen monteren? Of kan ik die gewoon vastklikken met een knijper of zo? En welke zou ik dan moeten hebben?
 
En nog iets, deze zag ik ook bij ikea, vind ik net wat mooier. Zou dit ook kunnen?
Ikea led
 
Hydor H2Show blue.
zit een zuignap aan, lekker makkelijk dus
 
De mijne staat op de glasrand. ook Hydor. met wartel om vast te klemmen.
Schijnt in de Artimea kweekbak.
Voor de nacht,is wit licht.
 
Niekserr zei:
En nog iets, deze zag ik ook bij ikea, vind ik net wat mooier. Zou dit ook kunnen?
Ikea led


Ja,natuurlijk,voor die prijs wel 3.

Hydor zit een U in de voet,past over het glas
 
Dan haal ik denk ik gewoon zo'n goedkoop lampje van de ikea, als dat goed zou moeten gaan.

Wordt een beetje een budget bakje haha, meer dan de helft van de planten wordt al eigen kweek.
 
Neem je zo'n led ding is lekker zuinig,als het maar genoeg licht geeft voor je plantjes.
Moet natuurlijk niet te dicht boven je bakkie hangen ivm vocht maar kan prima hoor.
 

Terug
Bovenaan