Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Vandaag Boeuf stroganoff uit de slowcooker met rijst
Ijs toe
Smakelijk eten Allemaal
IMG_20230730_172145.jpg
 
Gehaktbrood (met ui), komkommer-tomaat-fetta salade, met gekookte aardappeltjes. Yoghurt na.

Eens kijken of ik morgen of overmorgen nog eens pindakip in de slowcooker kan maken.
 
Roerbak witlof met gebakken aardappelen en
Stukje draadjesvlees
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Hier hebben we er een dag van restanten van gemaakt en morgen gaan we bowlen dus dan eten we daar iets maar wat dat zien we wel. Wie weet hebben ze wel patat te koop:!
 
Hier weer een stuk gehaktbrood en de rest ervan toch maar ingevroren.
Rodekool met aardappelen en vanillevla toe.
 
Poging tot spaghetti-saus op z'n Amerikaans, met ballen.
We doen er macaroni bij omdat de spaghetti op blijkt te zijn :) Verder nog een appel-komkommer-yoghurtsalade.

Geen slow cooker hier maar onze geëmailleerde gietijzeren pan lijkt het ook te kunnen, soort van. Voordeel van inductie vind ik, met de superlage standen.

20230731_190240.jpg
 
Hier hebben we er een dag van restanten van gemaakt en morgen gaan we bowlen dus dan eten we daar iets maar wat dat zien we wel. Wie weet hebben ze wel patat te koop:!

Meestal op z'n minst wel een bittergarnituur :)
 
Geen slow cooker hier maar onze geëmailleerde gietijzeren pan lijkt het ook te kunnen, soort van. Voordeel van inductie vind ik, met de superlage standen.
Dat vertelde me laatst nog iemand. Zou hier niet kunnen, nou ja kan wel natuurlijk op gas maar vind het niet veilig. Ik blijf echt geen 4 of zelfs 8 uur bij het gasfornuis staan.
Voordeel van de slowcooker (voor mij) is dat er geen vocht verdampt dus dat ik inderdaad uren van huis kan gaan terwijl het eten heel langzaam gaart.
 
Voordeel van inductie vind ik, met de superlage standen.
Dat is per merk afhankelijk en meestal voorbehouden aan de wat duurdere merken
Das althans mijn ervaring.
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup
Maaar ik ben hier in de bijlmer net bij3 tokos geweigerd voor alleen groentes met vis.
Alleen maar dikke builen rijst en bamidingen.
Das gortig.
Voor mij om te gaan verteren.
Geinige toko zo geworden🤔
 
Vandaag het restant van de Boeuf stroganoff
Met rijst
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Waar heb ik dat meer gehoord vandaag:juggle:
Hahahaha... ja we hadden het erover hoe het te maken. Ik heb het recept van Rinus losgelaten en er wat bij gefantaseerd. Is goed uitgevallen. Maar smaakt natuurlijk naar pinda John :DD en pinda zal er altijd in zitten.
 
Hahahaha... ja we hadden het erover hoe het te maken. Ik heb het recept van Rinus losgelaten en er wat bij gefantaseerd. Is goed uitgevallen. Maar smaakt natuurlijk naar pinda John :DD en pinda zal er altijd in zitten.
Ik ben gek op pinda en satesaus maar ja of dat ook voor de rest geldt dat ga ik morgen wel zien. Ik hoop dat Jes iets minder fantaseert:ROFLMAO:
Anders scheur ik vannacht die pagina uit het boek van Rinus:pp
 
Nou hier is de kip (pinda/sate) met bami zo goed als klaar dus ik kan weer rustig gaan zitten nu ik weet wat erdoorheen zit:ROFLMAO:
 
Bakplaat bloemkool met aardappelen en courgette en stukje draadjesvlees
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Oven aardappelen knoflook met roerbak andijvie en stukje draadjesvlees
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Vandaag hier de pinda kip gehad en ik kon niet van de friet afblijven.
 
Vaak eet ik in de voormiddag een toste met oude kaas en wat aangemaakte tonijn.
1691153630637647698047.jpg
1691153673936387453133.jpg
 
Gebakken aardappelen met ui/paprika mensel
Stukje draadjesvlees
Vla toe
En zoals altijd een smakelijk eten Allemaal
 
Zoetzure komkommer en aardappels met gerookte spekjes
1691172223264235674128.jpg
en 2 kaneelbroodjes toe
1691172826696390977699.jpg
 
Patat en fricandel en kroket
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Nou vandaag gaan we het restant spinazie met gehakt maar opeten denk ik en morgen zien we wel weer.
 
Vandaag een makkie buurvrouw kwam langs met een lekkere macaroni schaal vol dus smullen maar
Vla toe
IMG_20230806_171749.jpg

Smakelijk eten Allemaal
 
2 broodjes met heule oude kaas. Heeerlijk.
Zo oud dat de kaasschaaf alleen op de kopse kant erdoor komt….
IMG_4250.jpeg
 
Wentelteefjes van kaiser-broodjes. Zijn dat kaiserteefjes?

PXL_20230806_164326214.jpg
 

Terug
Bovenaan