Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Bestel een pepperonipizza extra hot en gekruid
Bekijk bijlage 341271Bekijk bijlage 341272
Hele peperding opuitgestrooit gekregen.
spicy food GIF by BBC


Hier gaan we maar rijdt met kipkerrie maken denk ik voor vandaag.
 
Vandaag restant nasi met saté en gebakken ei.
Vla toe
IMG_20220322_174327.jpg

Smakelijk eten Allemaal
 
Hier is het mihoen kwantung geworden.
Donderdag de rest opeten.
 
Hier gaan we voor kipdij shoarma, zelf gesneden en gekruid.
 
Hier vandaag rauwe witlof gebakken aardappelen en draadjes vlees
Vla toe
IMG_20220323_172840.jpg

Smakelijk eten Allemaal
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup
Ik heb de lasagne van zondag opgewarmd.
 
Tja altijd lastig om weer iets te bedenken maar ik denk dat we iets van bloemkool gaan eten vandaag met gehakt. Soms bedenk ik me weer als ik bij de winkel ben.
 
Ik denk aan gekookte aardappelen, jus wat groente, appelmoes en gebakken saucijsjes. Vooraf een bord soep en als nagerecht wat vla.
 
Hier als ontbijt/lunch een eiwitshake met havermout en lijnzaad, en 2 tomaten erbii.
Avondeten bietjes, gebakken uien, gekookte aardappels en hamburger.
Na een bakje kwark.
 
Ik ben bij m'n ouders thuis gaan zitten, m'n moeder is er nog niet dus het is voor haar een verassing dat ik er ben, en voor mij een verassing wat ze gaat maken :deal: :DD
O wist je niet dat ze op weg naar jouw huis is om bij jou met de pot mee te kunnen eten:pp
 
Hier lekker makkelijk een maaltijd uit de magnetron.
 
Gister het Chicken Afritada recept van mijn dame mogen koken, om over FaceTime onze twee maanden samen te vieren. Heerlijk was het. Enkel zo veel dat ik het in mijn eentje niet op krijg. Dus vandaag in de zon herverwarmd en uitgedeeld aan mijn moeder en stiefvader. Genieten.

Mochten jullie het uit willen proberen, stuur een PM, dan zal ik het recept delen
 
gisteren geen trek na de valpartij maar 1 broodje gedaan ivb medicatie
vandaag het zelfde geen trek dus makkelijk broodje kroket maar toch iets warms en vla of ijs toe.
smakelijk eten allemaal
 
Vandaag zelfgemaakte groentesoep van mn vader die op bezoek komt.
 
Da's een moeilijke deze keer. De pot is een braadslee met zelfbereide macaroni. Braadslee is gemakkelijk om alle ingrediënten te mengen.:)
 
Goedemorgen!

IMG_20220327_104246.jpg


Amerikaans ontbijtje, met Danny Vera als diskjockey bij Radio Veronica op de achtergrond.
 

Terug
Bovenaan