Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Verspreid 17111963010182038423396.jpgeitjes
 
Veel ei maar na zonsondergang niet, dan moet het alweer dadels met schapenkaas en baklavas wezen bij de opkomst starten we weer met drank totdat we zucht krijgen naar spek enzo, puur en zuiver veel koolhydraatvrij.
 
De zoon heeft nasi gemaakt. Smaakte prima. Zo langzamerhand krijgt hij de smaak te pakkenā€¦ al moeten we nog steeds vragen, hij zal niet het initiatief nemen om te koken.
 
Vandaag nog een keer spinazie met een gehaktbal. En ik denk al druk na wat we morgen eten maar daar ben ik nog niet uit. Bij twijfel vast iets van friet:DD
 
Worteltjes,doperwtjes,ui en tomaat, patat mayo en en uberhete picalilypeper , och der zit nog gerookte spekjes bijgebakken.
 

Bijlagen

  • 171139809463939998966.jpg
    171139809463939998966.jpg
    715.1 KB · Weergaven: 13
Sla met airfryer aardappeltjes en braadworst
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Roerbak witlof met kerrie aardappelen en braadworst
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
Zomaar een vraag Jaap maar ik lees dagelijks bijna vla toe maar varieer je nog met de vla of heb je altijd dezelfde smaak. Ik vindt bijvoorbeeld slagroomvla wel erg lekker.
 
Hopjesvla uit haagse hopjes.
Vlaflip is ook een gegeven.
Overigens is elke vla ook een prima alternatief voor yogurt in de muesli.
Dubbelvla vind ik vlaaišŸ˜half limburgs en half rijstšŸ˜‚
 
Zomaar een vraag Jaap maar ik lees dagelijks bijna vla toe maar varieer je nog met de vla of heb je altijd dezelfde smaak. Ik vindt bijvoorbeeld slagroomvla wel erg lekker.
Vla liefhebber van vanillevla tot stoofpeertjes of rum-rozijn of appel-kaneel of bitterkoekjes of karamel.
kortom alle soorten gaan er hier wel in ;):DD
 
Vla liefhebber van vanillevla tot stoofpeertjes of rum-rozijn of appel-kaneel of bitterkoekjes of karamel.
kortom alle soorten gaan er hier wel in ;):DD
Dan heb je vanaf nu de bijnaam Jaap Vla;)
Ik hoop dat je ook al weet hoe lekker de slagroomvla is:!
 

Terug
Bovenaan