wat kan ik hier nog voor vragen: co2 set met Ph controler ( alleen kastje)


mantamiep

Well-known member
Lid geworden
10 januari 2009
Berichten
71
Locatie
Netterden
Aangezien mn aquarium het ook wel goed doet zonder wou ik deze spulletjes in de verkoop gooien..

Het co2 regelsetje lijkt me nog wel wat waard. Gasfles wordt wel lastig verzenden, maar mag er gratis bij ;) De controler..echt geeeeen idee.

20181209_155248.jpg
20181209_155433.jpg
 
Lastig om te bepalen. Hoe oud is het, wanneer is de vervaldatum van de fles. Er zit geen probe bij.
Maar ik denk dat je er toch wel 150 euro voor kunt vragen
 
Haha, nouja, ik hoef er niet de hoofdprijs voor te vangen hoor, het ligt hier maar te liggen.
 
3u rijden, oeioei
 
Hoeveel heb je er zelf voor betaald?
 
Je vraagt toch ook niet aan een dame hou oud ze is:Dk
 
Je vraagt toch ook niet aan een dame hou oud ze is:Dk
Je mag volgens mij best aan een dame vragen hoe oud ze is, zolang je daarna maar niet zegt dat ze er veel ouder uitziet :deal:;)k
 
Je vraagt toch ook niet aan een dame hou oud ze is:Dk

Hehe woops ;)k Nee maar de prijs en ouderdom van het product is wel handig om te weten. Dan kan er beter geschat worden hoeveel het nog waard is.
 
Was ook maar een lollige opmerking, maar de leeftijd van het setje is idd wel handig, wat iemand er voor betaald heeft is niet van toepassing vind ik,
Gewoon een goede prijs naar waarde, niet gebaseerd op wat het jouw het gekost heeft.
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik heb de oude advertentie nog gevonden:

Date: Tue, 1 Feb 2011 12:08:24 +0100

De set is ongeveer 3,5 jaar oud.het betreft de CO2 set Easy 1 en 2. JBL. www.JBL.de
En Proflora pH control JBL.
Boekjes zijn nog aanwezig

Blijkbaar was de controler toen compleet dus moet ik nog even verder zoeken.. 120 euro betaald
Mail is uit 2011
 
Oh, als je in 2011 E120,- heb betaald is de 150,- die ik eerder als richtprijs aangaf wellicht een beetje teveel...:juggle:
 
Dan is de keuring op de fles hoogstwaarschijnlijk ook al vervallen. Als de fles leeg is kun je daar dus naar mijn mening niks meer voor vragen. Als je de probe bij de controller hebt kun je er misschien nog 100 euro voor krijgen, maar zo niet zou ik wat lager inzetten.
 
Dan is de keuring op de fles hoogstwaarschijnlijk ook al vervallen. Als de fles leeg is kun je daar dus naar mijn mening niks meer voor vragen. Als je de probe bij de controller hebt kun je er misschien nog 100 euro voor krijgen, maar zo niet zou ik wat lager inzetten.
Op de fles staat de keuringsdatum. De termijn voor zo'n keuring is bij CO2 10 jaar. Misschien eerst even bezien en hier vermelden?
 
Feitelijk zien we hier een drukregelaar, een fles (keuringsdatum onbekend) een magneetventiel en een taifun (CO2 diffuser). Ik zie geen electrode maar dat is misschien maar goed ook.

Van waarde lijkt op het eerste gezicht de drukregelaar en het magneetventiel. Voor die twee lijkt een prijs van rond de 60 euro acceptabel.
 
keuringsdatum is vervallen, 2006/06 2018 staat op de fles..
 

Terug
Bovenaan