Wat is het??


rikkertjacob

Well-known member
Lid geworden
6 april 2016
Berichten
87
Gister vond ik een overleden garnaal in mijn bak dus vandaag naar de dierenwinkel met de intentie 2 nieuwe te halen maar nu had de winkel een gaaf beestje zitten die hij had binnen gekregen als japonica garnaal. Omdat ik het diertje wel gaaf vond heb ik het meegenomen maar we wisten beiden niet wat het was dus mijn vraag weten jullie misschien wat het is?

442687rikkertjacob_0_82_20160809_171236.jpg


Sorry voor de slechte foto en en dat hij op ze zij staat weet niet hoe ik het recht krijg.
 
Roodschaargarnaal.

Beslist geen Japonica. die is 4 cm.
Roodschaargarnaal - Garnalenkweker-Gedetailleerde informatie over ...



www.garnalenkweker.nl/database/garnaal.php?id=4






Macrobrachium Assamensis (Roodschaargarnaal). Herkomst: Azi� - Oostenlijke Himalaya Uiterlijk: Deze garnaal word rood tot rood/bruin en ongeveer tussen ...
 
Is het onverstandig om deze bij vissen te plaatsen? Ik heb er kardinaal tetras, zes streep barbelen, ancistrus, honing gourami en cory paleatus bij.
 
rikkertjacob zei:
Is het onverstandig om deze bij vissen te plaatsen? Ik heb er kardinaal tetras, zes streep barbelen, ancistrus, honing gourami en cory paleatus bij.

Ik heb ze hele happen uit Corydoras staarten zien knippen...

Koop nooit iets waarvan je niet weet wat het is!
 
Er is best veel dat je liever niet bij je vissen stopt .....

Wanneer het over iets anders dan vissen gaat, is het sowieso verstandig je eerst even goed in te lezen.

Je weet immers nooit zomaar vanzelf wat de invloed op je vissen is.
Organismen die samenleven met de ene soort kunnen voor de andere soort juist een bedreiging zijn.
Het kan zelfs zomaar �cht goed fout zijn gaan, als een andere soort in je aquarium bedreigd wordt.

Onderschat de gevolgen van een niet-vis dus niet!
 

Terug
Bovenaan